Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Sorella – nowy brand w rodzinie Pamapol
W ofercie producenta Pamapol pojawiła się zupełnie nowa marka, która oferuje dania inspirowane smakami z całego świata. Z jednej strony linia produktów wegańskich a z drugiej linia produktów mięsnych. A wszystko w zgodzie z ekologią i trendami rynkowymi. O powstaniu marki opowiada Agnieszka Szataniak, Project Manager Sorella z firmy Pamapol.
Obecnie Polacy częściej gotują w domach, a tym samym poszukują nowych smaków. Czy konsumenci chętnie próbują zagranicznych potraw?
W obecnej sytuacji produkty z kategorii „kuchnie świata” cieszą się dużą popularnością.Społeczeństwo jest coraz bardziej otwarte na nowości, poznawanie nowych krajów i kultur. Jednym z globalnych trendów, jakie obserwujemy, i na którym chcemy budować markę Sorella, jest konsumencka fascynacja kuchniami świata i poszukiwanie oryginalnych smaków.
Którą z kuchni świata najczęściej wybierają Polacy?
Kuchnia włoska jest jedną z najczęściej wybieranych przez Polaków. Swoją popularność zawdzięcza przede wszystkim doskonałemu połączeniu smaków i aromatów. Wśród dań kuchni włoskiej króluje pizza i spaghetti bolognese. Jednak pomimo jej popularności obserwujemy również znaczny przyrost zainteresowania kuchnią grecką, meksykańską i oczywiście kuchnią orientalną.
Czy wegetarianizm i weganizm to chwilowy trend czy tendencja, która utrzyma się w Polsce?
Wśród młodego pokolenia ten trend jest zdecydowanie częstszy niż w pozostałych grupach wiekowych. Pewne dane mówią o tym, że już co piąta osoba w naszym kraju przekonuje się do spożycia produktów wegetariańskich, a wszystko wskazuje na to, że ten trend będzie rósł w siłę.
Które produkty z Państwa oferty sprzedają się najlepiej?
Dopiero wprowadzamy naszą ofertę na rynek, lecz najbardziej znaną kategorią są pasty warzywne i na nie bardzo liczymy. Ich spożycie rośnie w tempie dwucyfrowym rok do roku.
Mamy pewną ciekawostkę w tej ofercie, czyli słodkie chocopasty z malinami, wiśniami i skórką pomarańczy – właśnie tymi produktami chcemy zaskoczyć klienta. Są naprawdę bardzo smaczne, a przy tym w swym składzie mają dużo zdrowego kakao i naturalne owoce.
Drugą ważną linią w ofercie Sorella będą wegańskie zupy krem na bazie naturalnych warzyw, bez dodatków aromatów, ulepszaczy i e-składników. Tej linii nie trzeba zbytnio reklamować, ponieważ są znane i cenione już od lat z menu dobrych restauracji i kuchni domowej. Najlepsze przepisy na zupy krem przełożyliśmy do słoi.
Jakie jeszcze produkty znajdą się w ofercie Sorella?
W ofercie Sorella absolutną nowością będą wegańskie dania gotowe zapakowane w ekologiczne słoje. Oferta składa się z 5 dań bazujących na boczniakach jako flaczki i bigos oraz przepysznego dania wywodzącego się z Meksyku jako bezmięsne chili sin carne.
Ofertę uzupełni smaczne orientalne zielone curry z pulpecikami wege oraz kokosowe curry z mango. Zapewniamy Państwa… to naprawdę jest eksplozja smaku.
Czy planują Państwo w najbliższym czasie wprowadzenie nowych produktów?
Planujemy poszerzyć asortyment marki Sorella o linię mięsną. Już niebawem wprowadzimy do sprzedaży dania gotowe w biodegradowalnych tackach m.in. spaghetti bolognese oraz kurczaka w sosie szpinakowo-śmietanowym z makaronem.
Oferujemy poręczne, zgrabne opakowania w porcjach odpowiednich na raz, co daje możliwość zabrania ze sobą produktu do pracy. Wzrost świadomości konsumentów o jak najczystszym składzie produktów staje się z roku na rok coraz ważniejszym czynnikiem podczas dokonywania zakupów.
Skąd pomysł na markę Sorella?
Bohaterkami marki Sorella są dwie siostry – Agnieszka i Natalia. Jedna z nich jest wegetarianką, która często sięga po potrawy wegańskie, a druga wybiera dania mięsne.
Inspiracje do tworzenia dań czerpią ze swoich rodzinnych podróży. To one komponują smaki, które znajdują się w produktach Sorella. Z języka włoskiego Sorella, to właśnie Siostra.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.