Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Trzy pytania do Grzegorza Sobocińskiego, Kierownika Biura Zarządu i Marketingu w firmie HELIO
Trzy pytania do Grzegorza Sobocińskiego, Kierownika Biura Zarządu i Marketingu w firmie HELIO, kieruje Joanna Kowalska.
HELIO triumfuje w prestiżowych plebiscytach i zestawieniach. Rzeczpospolita wycenia Was w rankingu najcenniejszych polskich marek najwyżej z branży. Co wyróżnia markę?
Prawie 30-letnia rynkowa tradycja, atrakcyjne i wysokojakościowe produkty oraz silne wsparcie sprzedaży to kluczowe atuty. Kampanie HELIO wyróżniają się wysokimi budżetami, zasięgami, kreatywnością, a przede wszystkim skutecznością. Według ostatnich badań wizerunek zdrowej marki HELIO ewidentnie dziś procentuje. HELIO zbiera najwięcej głosów pod kątem siły i zaufania do marki. Co więcej, konsumenci spontanicznie wskazują nasze produkty jako ekologiczne i „niezawierające składników, które ich zdaniem są niezdrowe”. Jeżeli dodamy do tego długi termin przydatności, polską markę i rodzimego producenta to mamy komplet najważniejszych cech dla współczesnego konsumenta.
Konsumenci spontanicznie wiążą HELIO ze zdrowym produktem i czystą etykietą. Czy rzeczywiście HELIO wyróżnia się składem od konkurencji?
Od lat kradniemy serca innowacyjnością i dostrzeganiem potrzeb konsumenckich. 20 lat temu HELIO stworzyło kategorię mas do ciast wprowadzając pierwszą na rynku gotową masę makową z bakaliami. Choć dziś masy są już powszechnie znane, produkt HELIO wciąż wyróżnia się renomą i smakiem, a przede wszystkim unikalnym składem – bez glutenu i konserwantów. Przewaga czystego składu podkreślana jest też w innych produktach HELIO. Jako pierwsi zaoferowaliśmy polskim konsumentom popcorn bez oleju palmowego. Polityka eliminowania konserwantów i oleju palmowego widoczna jest też w linii mas krówkowych HELIO Premium oraz bakalii HELIO Natura, certyfikowanych znakiem „Czytaj skład poleca”.
Czy ostatnia nowość także realizuje założenia polityki eliminowania konserwantów i oleju palmowego?
Oczywiście, że tak! Po raz kolejny nasz zespół R&D kreatywnością i know-how wyprzedził konkurencję. Linia suszonych miękkich owoców So Soft! HELIO Natura to bowiem totalna nowość! Dzięki innowacyjnej technologii uzyskaliśmy produkty, których jeszcze nikt nie miał w ofercie, choć wielu poszukiwało. Flagowym produktem jest pierwsza na rynku żurawina nasączona sokiem żurawinowym, o wyjątkowo intensywnym smaku i mięsistości. Cała linia So Soft! wyróżnia się zaś wyjątkową soczystością oraz brakiem konserwantów.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.