Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 ORLEN uruchamia własne automaty paczkowe
PKN ORLEN rozwija swoją działalność w sektorze e-commerce poprzez usługę „ORLEN Paczka” i sieć automatów paczkowych. Uruchomiono już 200 takich automatów, ale do końca tego roku w całej Polsce ich liczba zwiększy się do 500. Operatorem usługi jest spółka Ruch, wchodząca w skład grupy kapitałowej PKN ORLEN.
„Zgodnie ze strategią, do 2030 roku wydamy około 11 mld zł na rozwój działalności detalicznej. Będziemy rozbudowywać nowoczesne kanały sprzedaży. Jeden z nich to usługi e-commerce. Mamy już 6 tys. punktów nadania i odbioru paczek. Będziemy systematycznie rozwijać sieć automatów paczkowych” - powiedział Daniel Obajtek, prezes zarządu PKN ORLEN.
Zaznaczył też, że dzięki rozbudowie tej usługi PKN ORLEN będzie pozyskiwać nowych klientów, co przyniesie realne korzyści biznesowe. Wzmocni również pozycję koncernu na rynku e-commerce, jednym z kluczowych sektorów dla polskiej gospodarki, którego wartość przekracza już 100 mld zł.
Obecna baza 200 automatów paczkowych PKN ORLEN do końca roku zwiększy się do 500 punktów, a do końca 2022 r. w całym kraju ma stanąć ponad 2 tys. takich urządzeń. Klienci usługi mają aż trzy dni robocze na odebranie swoich paczek, co stanowi przewagę w stosunku do innych operatorów.
„Już dziś w rejonie usługi >>ORLEN Paczka<< jest 10 mln klientów, którzy do punktu odbioru mogą dotrzeć pieszo w 10 minut. Nasze automaty paczkowe stawiamy w miejscach dobrze dostępnych dla kierowców” - stwierdziła Patrycja Klarecka, członek zarządu PKN ORLEN ds. sprzedaży detalicznej.
Jak wyjaśniła Klarecka, do obsługi nadawania i odbierania paczek służy aplikacja mobilna dostępna dla posiadaczy telefonów z systemem Android oraz iOS. Z jej poziomu można nie tylko śledzić status przesyłki, ale także bezdotykowo otwierać skrytki w automatach, bez konieczności oczekiwania w kolejce.
Czujniki umieszczone w skrytkach automatów paczkowych ORLEN Paczka zabezpieczają przed przypadkowym zatrzaśnięciem drzwi, które może nastąpić przed wyjęciem przesyłki ze środka. Dostęp do terminalu dotykowego spełnia również wymagania osób z niepełnosprawnością.
Automaty paczkowe w ramach usługi „ORLEN Paczka” postawiono już w największych polskich miastach, m.in. w Warszawie, Krakowie, Płocku, Gdańsku, Gdyni, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu i miastach aglomeracji śląskiej. Są zlokalizowane w miejscach o dużym natężeniu ruchu, dostępnych przez całą dobę.
Klienci mają do dyspozycji punkty nadania i odbioru przesyłek na około 1100 stacjach ORLEN i ponad 1000 kioskach Ruchu. Sieć uzupełnia prawie 4 tys. punktów partnerskich i 200 automatów paczkowych. Do końca tego roku automaty paczkowe „ORLEN Paczka” znajdą się w każdym województwie.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.