Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Profesjonalna półka zoologiczna – produkty sezonowe
Hasło „produkty sezonowe” konsumentom kojarzy się głównie z warzywami i owocami, które dostępne są na rynku tylko przez określoną część roku. Tymczasem my doskonale wiemy, że sezonowość występuje w wielu grupach towarowych. Choć organizacja ofert produktów sezonowych wymaga od nas dużo zaangażowania to może być źródłem dodatkowych dochodów.
Większość produktów sezonowych jest dobrze zdefiniowana. Jednak w zakresie produktów zoologicznych oferta wielu sklepów jest jeszcze na etapie budowy, w związku z czym zagadnienia związane z sezonowością mogą nie być dobrze rozpoznane. W zasadzie większość produktów wykazuje zmienną intensywność popytu. W wybranych przypadkach intensywność ta spada niemal do zera, dlatego oferujemy je na zasadzie in-out, a pozostałe eksponujemy na półce przez cały rok.
Karmy to podstawowa grupa towarów w kategorii zoo i oferujemy ją przez cały rok. Większy popyt obserwujemy zwykle w miesiącach zimowych, kiedy to zwierzęta wymagają dostarczenia większej porcji energii. Warto zatem na przełomie września i października przejrzeć półkę i dobrze ją zatowarować. Szczyt sprzedaży to zwykle miesiące od grudnia do lutego, ale spore zapotrzebowanie utrzymuje się do pierwszych upałów.
Żwirki dla kotów to produkty niezbędne na półce przez cały rok. Koty domowe pod względem warunków życia można podzielić na niewychodzące z mieszkania, tzw. kanapowców oraz wychodzące na zewnątrz. Duża część kotów wychodzących chętnie wraca do domu tylko po to, aby załatwić swoje potrzeby w kuwecie. Popyt jest mocno skorelowany z pogodą – zwiększa się przy nasilonych opadach atmosferycznych i niskiej temperaturze. Sezon wysoki trwa od połowy września do marca, a w pozostałej części roku utrzymuje się na stabilnym, solidnym poziomie.
Przysmaki to grupa o bardzo dużej dynamice wzrostu. Warto zatem zatroszczyć się o nią w sposób szczególny. Dbaj o stałe, dobre zatowarowanie, a szczególnie w okresach przedświątecznych i przed długimi weekendami. Wyjątkowo dobrym czasem jest także wiosna i lato, czyli sezon spacerowy. Możemy podsumować, że popyt na przysmaki rośnie znacząco wraz ze wzrostem ilości czasu jaki opiekunowie poświęcają zwierzakom.
Podobnie jak w przypadku przysmaków, popyt na zabawki skorelowany jest z ilością czasu poświęcanego na spacery i zabawy z pupilem. Znaczne zainteresowanie notujemy od początku wiosny do jesieni oraz w okresie mikołajkowo-choinkowym. W końcu zwierzaki też zasługują na prezenty.
Szampony to produkty niezbędne przez cały rok, ale z ewidentnymi pikami sprzedaży w okresie od wiosny do jesieni. Zimą, szczególnie w przypadku, gdy spacery są krótsze – zapotrzebowanie na szampony słabnie. Wówczas znacznie chętniej konsumenci stosują szybkie w użyciu produkty czyszczące do łap i podbrzusza.
Produkty przeciwpasożytnicze to kategoria wyjątkowo istotna z punktu widzenia wartości sprzedaży. Rynek oferuje wybór preparatów w formie: kropli do aplikacji na kark zwierzaka, obroży, szamponów oraz sprayów. Sprzedaż tej grupy wzrosła bardzo istotnie w ostatnich latach z uwagi na prowadzone przez producentów kampanie reklamowe. Sezon z roku na rok się wydłuża, ale aktualnie należy przygotować się na okres od lutego do listopada, z pikiem sprzedażowym przypadającym na kwiecień, maj i czerwiec.
Akcesoria i odzież to dwie bardzo szerokie grupy produktowe, w których na szczególną uwagę zasługują ubranka dla zwierząt oraz różnego rodzaju produkty wakacyjno-podróżne np. butelki na wodę, transportery czy maty podróżne do samochodów. Te wszystkie produkty o silnej sezonowości spokojnie możemy pozostawić opiece sklepów specjalistycznych. Produkt, który jednak warto mieć w ofercie sklepu spożywczego, to maty chłodzące – nieocenione w okresach upałów.
Aby sprostać wymaganiom czworonogów i ich opiekunów warto brać pod uwagę tendencje sprzedażowe występujące w różnych okresach roku. Nasilenie sprzedaży w poszczególnych grupach wymaga od nas dobrego przygotowania półki oraz może być świetnym momentem do prezentacji premier produktowych.
Zespół Ale Animale Profesjonalna półka zoologiczna w Twoim sklepie
Przedsiębiorcy domagają się konsultowania nowych przepisów...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.