Nagradzane są produkty i usługi, które w ostatnim roku rewolucjonizowały podejście do zakupów, uatrakcyjniały rynek spożywczy oraz poprzez innowacyjność bezpośrednio wpływały na zachowania konsumentów.
Partnerami Strategicznymi wydarzenia były firmy Modern Expo Group oraz SIG. Partnerami wydarzenia były także: Grupa Raben oraz MAGO.
tagi: Złote Innowacje , konkurs , fotorelacja ,
W listopadzie 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
ALDI kontynuuje dynamiczną ekspansję na polskim rynku...
Najwięcej konsumentów chce kupić podarunki dla 4-5 osób –...
Przedsiębiorcy domagają się konsultowania nowych przepisów...
Może objąć technologie pochłaniania CO2...
Zrównoważona produkcja i zabezpieczenie żywności dla...
Prognozy na najbliższe miesiące są zróżnicowane, a...
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...