– Nagroda ta potwierdza rzetelność w naszych relacjach z dostawcami, klientami i konsumentami oraz jest swego rodzaju wizytówką, ułatwiającą rozmowy handlowe z polskimi i zagranicznymi partnerami handlowymi - mówi Aneta Będkowska Marketing Manager Sertop sp. z o.o.
tagi: SERTOP , Certyfikat Jakości Biznesu , Przedsiębiorstwo Fair Play 2021 , rynek spożywczy , produkcja , sprzedaż , handel , produkcja ,
Cyfrowa dojrzałość polskich firm w czasie kryzysuŻyjemy dziś w świecie permanentnej zmiany, z którą musi...
Kaufland zainwestował 235 mln zł w system kaucyjnyOd początku października w każdym sklepie sieci Kaufland...
Develey Polska otwiera nowy zakład w ŁęczycyDeveley Polska uruchomił nowy zakład produkcyjny w Łęczycy...
Najem zwrotny coraz bardziej zyskuje na popularnościNajem zwrotny zyskuje na popularności w sektorze handlowym...
Polacy biorą coraz więcej L4 z powodu nadużywania alkoholuRośnie liczba zwolnień lekarskich z powodu nadużycia...
Noty korygujące i duplikaty faktur w KSeF – co się zmienia po wdrożeniu e-faktur?Wejście w życie Krajowego Systemu e-Faktur znacząco zmienia...
MŚP mają poważne braki w kompetencjach AIOgraniczenia budżetowe, brak strategii cyfrowej i niechęć do...
Polska przegrywa wyścig o ukraińskich pracowników z Niemcami i BeneluksemBrak stabilnych rozwiązań prawnych może przyspieszyć...