Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Sieć ABC otworzyła 500. sklep w nowym koncepcie
4 grudnia w Warszawie miało miejsce uroczyste otwarcie 500. sklepu sieci ABC w nowym koncepcie. Grupa Eurocash rozpoczęła proces rebrandingu sieci ABC we wrześniu 2020 roku. Sklepy zyskały nowoczesny wizerunek i reprezentują najwyższe standardy, dopasowane do obecnych trendów rynkowych. W tym roku proces rebrandingu obejmie łącznie 700 sklepów.
Proces zmian obejmuje zarówno nowe placówki, jak i remodeling obecnych sklepów. Siłą marki ABC jest niezależny właściciel sklepu, dlatego w procesie rebrandingu wspólnie zostaje wypracowana indywidualna nazwa sklepu, która wskazuje na właściciela, miejsce prowadzenia działalności lub na charakterystykę sklepu, jak w przypadku tego zlokalizowanego w Warszawie, działającego pod nazwą „Pełna Lodówka”.
– Obok indywidualnej nazwy znajduje się nowe logo ABC, które podkreśla właścicielskość niezależnych sklepów lokalnych. W ramach współpracy w systemie partnerskim ABC wspieramy właścicieli sklepów, przygotowując i realizując indywidualny projekt wizualizacji zewnętrznej. Dodatkowo właściciel decyduje jak będzie wyglądało wnętrze jego sklepu i wybiera, z których z zaproponowanych przez nas rozwiązań będzie chciał skorzystać i w jakim zakresie. W rezultacie każdy sklep sieci jest inny i ma swój unikalny charakter – wyjaśnia Tomasz Michalewicz, Dyrektor Sieci ABC.
Nowoczesny wizerunek ABC to nowa, spójna komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna sklepu, która zastąpiła dotychczasową, stosowaną od ponad 20 lat. Otwarty w grudniu w Warszawie 500. sklep ABC, zyskał nowy szyld i logo, drzwi wejściowe z czytelną komunikacją oraz przejrzyste witryny sklepowe, na których zostały podkreślone indywidualne atuty sklepu. Z kolei nowa organizacja przestrzeni wewnątrz sklepu to m.in. nowa lada sprzedażowa, strefa cafe z dużym wyborem produktów na wynos, regał na pieczywo oraz zieleniak, czyli świeże owoce i warzywa. W regałach chłodniczych znaleźć można wędliny i sery na wagę, wyroby garmażeryjne oraz cukiernicze od lokalnych dostawców.
Wszystkie zmiany w nowym koncepcie ABC służą zwiększaniu wygody klienta, podkreślają siłę marki i wysuwają na pierwszy plan właścicieli lokalnych sklepów. Co istotne, mają również bezpośredni wpływ na wzrost sprzedaży. Nowa odsłona sklepów ABC jest jeszcze bardziej skupiona wokół idei promowania lokalnych dostawców i produktów.
ABC jest największą organizowaną przez Grupę Eurocash ogólnopolską siecią sklepów prowadzonych w ramach systemu partnerskiego, obejmującego ponad 9 000 placówek. W ramach współpracy właściciele sklepów posiadają pełną swobodę działania i organizowania swojego biznesu. W myśl hasła „Z nami Ty jesteś marką”. Dzięki temu oferta jest idealnie dopasowana do lokalnych potrzeb konsumenta.
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.