Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Shell wprowadził pierwsze w Europie roboty na stacji paliw
Shell wprowadził pierwsze w Europie roboty na stacji paliw
Poniedziałek, 27 grudnia 2021
Od 22 grudnia br. na stacji paliw Shell we Wrześni dostępne są dwa innowacyjne roboty jeżdżące. BellaBot dostarcza zamówione produkty z oferty gastronomicznej bezpośrednio do stolika. Z kolei KittyBot informuje o aktualnie trwających akcjach promocyjnych. Oba roboty są wyposażone w czujniki 3D oraz nowe modułowe podwozia i poruszają się z 0,5-sekundową, natychmiastową reakcją na ewentualne przeszkody. Są to pierwsze tego typu urządzenia, które zostały zastosowane na stacji paliw w Europie.
BellaBot zapewnia sprawną obsługę klientów poprzez dowożenie zamówionych posiłków. Robot powiadamia głosowo o swoim przyjeździe, wraz z informacją o numerze stolika, a za pomocą migających światełek na tacy zachęca gości do podniesienia dania. Może dowieźć jednocześnie zamówienie dla czterech klientów, zatrzymać się pod dowolnym kątem i oddalić, gdy tylko napotka przeszkody. Wyposażony jest w multimodalne funkcje interakcji głosowych Al, świetlnych czy dotykowych.
Obszarem pracy robota KittyBot jest głównie część sklepowa na stacji paliw Shell we Wrześni. Urządzenie wita klientów i informuje ich o obecnie trwających akcjach promocyjnych oraz zachęca do skorzystania z części gastronomicznej, może do niej także pokierować.
– Kolejny raz w tym roku jako Shell Polska uruchamiamy pionierskie rozwiązanie na polskim rynku, tym razem w kontekście oferty pozapaliwowej. W październiku br. uruchomiliśmy stacje szybkiego ładowania Shell-IONITY, obecnie wprowadzamy opcję zautomatyzowanej dostawy zamówień do stolika na stacjach bistro. Jest to unikatowa propozycja dla klientów, nie tylko w skali Polski, lecz także Europy. Jesteśmy przekonani, że dzięki temu jeszcze bardziej podniesiemy jakość obsługi, odpowiemy na oczekiwania klientów i uatrakcyjnimy ich pobyt na naszej stacji – mówi Monika Kielak-Łokietek, dyrektorka działu stacji paliw i rozwoju sieci detalicznej w Shell Polska, i dodaje – Warto zauważyć, że dotychczas zamawiane produkty w strefie bistro na stacji we Wrześni były odbierane przez klientów osobiście, a akcje promocyjne wyświetlane na monitorach LCD, dlatego nowe rozwiązanie to ważny krok w kierunku udogodnień dla naszych klientów i jednocześnie wsparcia dla pracowników stacji. Jestem ogromnie dumna z mojego zespołu, który nieustannie i z sukcesem pracuje nad innowacjami w naszej ofercie.
Zarówno BellaBot, jak i KittyBot są zasilane zieloną energią, pochodzącą z zasobów stacji. Oba roboty przeszły testy wytrzymałościowe w zakresie dystansu, który mogą pokonać. Ładowanie ich przez 4,5-godziny pozwala na użytkowanie przez 1-2 dni. Do poruszania się po przestrzeni stacji oba roboty wykorzystują rozwiązanie nawigacyjne SLAM (Simultaneous Localisation and Mapping), dzięki czemu wykonują swoje zadania przy minimalnym udziale człowieka.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.