Nowa Lovela 600 g do koloru jest już dostępny w dystrybucji na rynku tradycyjnym. Rekomendowana cena sprzedaży to 8.99 zł.
Lovela jest najczęściej kupowaną* marką specjalistycznych, hipoalergicznych** środków do prania ubranek dziecięcych. W ostatnich latach segment proszków do prania kolorowych rzeczy wykazuje kilkukrotnie wyższą dynamikę wzrostu, niż tzw. proszków do białego. Trend ten dotyczy również detergentów w segmencie proszków do bielizny dziecięcej.
* na podstawie AC Nielsen 2009
** dotyczy proszków oraz mleczek do prania Lovela
(Maja Święcka)
tagi: Reckitt Benckiser ,
Całkowite zadłużenie segmentu food trucków nadal utrzymuje...
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...