Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Gin Lubuski nagrodzony Certyfikatem Jakości Superior Taste Award!
Strona zawiera informacje handlowe dotyczące napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych, które przeznaczone są wyłącznie dla osób pełnoletnich prowadzących działalność gospodarczą w zakresie handlu napojami alkoholowymi i wyrobami tytoniowymi.
Prezentowane treści mają charakter informacji o produktach dostępnych w handlu a nie ich reklamy w rozumieniu ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną treść artykułu.
Gin Lubuski nagrodzony Certyfikatem Jakości Superior Taste Award!
Czwartek, 27 stycznia 2022
Gin Lubuski, jeden ze sztandarowych produktów firmy Henkell Freixenet Polska i najpopularniejszy gin w Polsce, z Certyfikatem Jakości Superior Taste Award! To prestiżowa nagroda przyznawana przez brukselski International Taste Institute. Wyrazisty smak Ginu Lubuskiego doceniono już po raz kolejny.
Jakość poparta nagrodami
Jury tego międzynarodowego konkursu składa się z szerokiego panelu ekspertów – to ponad 200 szefów kuchni i sommelierów z 20 krajów, w większości uznanych restauracji i ośrodków kulinarnych. Produkty poddawane są wnikliwej analizie sensorycznej. To już kolejne takie wyróżnienie dla ginu z Polski. Swój pierwszy Certyfikat Jakości Superior Taste Award Gin Lubuski zdobył w 2015 roku, podczas pierwszej edycji konkursu.
Lider kategorii
Gin Lubuski to najpopularniejszy gin w Polsce. Co drugi kupowany gin w naszym kraju to właśnie Lubuski. Od 2009 roku jego produkcja odbywa się w Toruniu.
- Gin Lubuski wraz z głównymi atrybutami marki jest w percepcji polskich konsumentów synonimem dla kategorii - mówi Joanna Semczuk, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Logistyki i Handlu w firmie Henkell Freixenet Polska. - Wyniki sprzedażowe, udziały rynkowe są imponujące, a zmiana zachowań konsumenckich i rosnąca popularność kategorii ginów na całym świecie jest bardzo widoczna również na naszym rynku – przyznaje Joanna Semczuk.
Zapach lasu
Oryginalna receptura Ginu Lubuskiego jest niezmienna od 1987 roku. Owoce jałowca są macerowane i destylowane w wysokiej jakości alkoholu, co nadaje ginowi wyrazisty smak jałowca, wzbogacony nutami majeranku, lawendy i kolendry. Do wersji „Original” sukcesywnie dołączają kolejne – infuzowane smakami cytrusów, ziół i owoców.
- Gin Lubuski nie stoi w miejscu – jako lider nadaje ton całej kategorii ginu w Polsce – mówi Marta Tyszkowska, Kierownik Marki Gin Lubuski w firmie Henkell Freixenet Polska. - Pod tą marką pojawił się pierwszy różowy gin na naszym rynku. We wrześniu 2021 wprowadziliśmy nowe wersje smakowe ginu – Gin Lubuski Bitter Orange, Fresh Lime, a w 2022 roku planujemy kolejne nowości – zdradza Marta Tyszkowska.
Nieograniczone możliwości
- Gin Lubuski stanowi doskonałą bazę do tworzenia drinków i koktajli – podkreśla z kolei Marek Posłuszny, jeden z najlepszych barmanów flair na świecie, ambasador Ginu Lubuskiego. - W Polsce od kilku ostatnich lat widzimy prawdziwy rozkwit konsumpcji ginu. Gin nie jest już kojarzony tylko z popularnym koktajlem gin&tonic, ale stał się alkoholem niezwykle lubianym, używanym do dziesiątek koktajli oraz pitym degustacyjnie. Po butelkę ginu sięgają obecnie zarówno mężczyźni, jak i kobiety, dla których gin daje więcej smaku i więcej przyjemności niż np. picie wódki.
Jak mówi Marek Posłuszny, Gin Lubuski to matka ginów w tym kraju. Ale jego słynna wyrazistość to coś, co go bardzo wyróżnia. – Gin Lubuski pasuje praktycznie do wszystkiego. Możemy łączyć go zarówno z lekkimi produktami, jak owoce czy świeże zioła, jak również z cięższymi smakami esencjonalnych przypraw, kawy czy czekolady. Jeżeli uważamy, że coś będzie dobre z wódką, whisky czy rumem, to najczęściej będzie również smaczne z ginem, który pozostawi nam dodatkową lekką i przyjemną nutę jałowca oraz innych przypraw. Po szczegółowe receptury zapraszam na profil marki Lubuski na Facebooku - w krótkich filmach pokazujemy, jak przygotować pyszne koktajle w warunkach domowych – mówi Marek Posłuszny.
Rok 2025 powinien być dobrym okresem na rynku kredytów...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.