Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Hochland stawia na lokalne społeczności
Hochland Polska dąży do podniesienia standardów rozwoju, ochrony środowiska i poszanowania praw, a także koordynuje interesy zainteresowanych stron we wspólnym podejściu do jakości i zrównoważoności. CSR zdefiniowano tu jako system zarządzania relacjami pomiędzy firmą a otaczającym je środowiskiem, traktując lokalne społeczności jako jeden z priorytetów. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska.
W jaki sposób firma Hochland Polska ocenia poziom zadowolenia lokalnych społeczności?
Już czwarty raz, po roku przerwy spowodowanej pandemią, przeprowadziliśmy badanie ankietowe zadowolenia z podejmowanych przez firmę inicjatyw na rzecz społeczności lokalnych. W badaniu wzięli udział mieszkańcy Gminy Kaźmierz i Gminy Węgrów, w których firma ma swoje zakłady produkcyjne oraz pracownicy Hochland Polska.
Jakie były założenia?
Do wypełnienia ankiety zaproszono wszystkie chętne osoby z rejonu Kaźmierza i Węgrowa. Badanie ankietowe przeprowadzono w listopadzie, zajmowało około 10 minut. Tak, jak w poprzednich latach, na formularzu znalazło się sześć zagadnień. Dystrybucja ankiety była zaplanowana w ramach wydań lokalnych gazet, ale także poprzez internet. W ankiecie pytano, czy Hochland Polska jest firmą przyjazną dla środowiska, czy wspiera społecznie ważne inicjatywy, czy wspiera edukację młodzieży, czy wspiera działania promujące aktywność fizyczną, czy angażuje się w rozwój gminy i wreszcie pytamy o ogólny poziom zadowolenia z inicjatyw Hochland Polska wśród lokalnej społeczności. Zaproponowano cztery warianty odpowiedzi: zdecydowanie nie, raczej nie, raczej tak, zdecydowanie tak.
Z jakim zainteresowaniem spotkało się tegoroczne badanie?
W 2021 roku prawidłowo wypełniono 786 ankiet. 110 z nich zostało uzupełnionych przez pracowników Hochland Polska. Liczba wypełnionych ankiet w stosunku do poprzedniego badania jest mniejsza, ale biorąc pod uwagę trudną sytuację epidemiologiczną, która obecnie ma miejsce w kraju oraz obowiązujące obostrzenia, można stwierdzić, iż jest to dobry wynik.
Jakie wyniki udało się uzyskać?
Przeanalizowano wyniki ankietowania w ujęciu TOP BOX, czyli podsumowano odpowiedzi „raczej tak” i „zdecydowanie tak” i porównano je z wynikami z lat poprzednich. W stosunku do lat poprzednich zauważa się delikatną zmianę w odpowiedziach respondentów – są oni ostrożniejsi w swoich osądach. Mimo to, we wszystkich pytaniach wyniki odpowiedzi „raczej tak” i „zdecydowanie tak” są na poziomie ponad 90%. Ogólny poziom zadowolenia z inicjatyw Hochland Polska to 94% odpowiedzi „raczej tak” i „zdecydowanie tak”.
Jak oceniają Państwo przeprowadzone ankietowanie?
Pandemia spowodowała spadek ogólnego zadowolenia z życia, narzuciła narrację i tematy, które stały się priorytetowe dla Polaków. Dla ludzi najważniejsze są zdrowie i bezpieczeństwo bliskich. Uzyskane w ankietowaniu wyniki pokazują, że działania podejmowane przez Hochland Polska są zauważane i dobrze oceniane, z czego jesteśmy bardzo dumni. Społeczność lokalna jest zadowolona i docenia zaangażowanie firmy Hochland Polska w rozwój inicjatyw lokalnych. Wyniki ankiety są każdorazowo bardzo pomocne w ocenie prowadzonych działań, a także ułatwią planowanie współpracy Hochland Polska z lokalnymi społecznościami na najbliższe lata.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.