Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354

Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Sieć Lidl Polska kolejny raz wyróżniona Gwiazdą Jakości Obsługi

Z rynku FMCG

Sieć Lidl Polska kolejny raz wyróżniona Gwiazdą Jakości Obsługi

Wtorek, 15 marca 2022
We wtorek, 15.03. w Światowym Dniu Konsumenta, zostały ogłoszone tegoroczne wyróżnienia „Gwiazda Jakości Obsługi”. W zaszczytnym gronie firm cechujących się najwyższymi standardami jakości obsługi klienta, po raz kolejny znalazła się firma Lidl Polska. O przyznaniu nagrody, zdecydowali sami konsumenci, wybierając sieć spośród 40 000 innych marek w głosowaniu online.
Firmy wyróżnione Gwiazdą Jakości Obsługi 2022, takie jak Lidl Polska, tworzą grono najbardziej przyjaznych klientom przedsiębiorstw w Polsce. Firma szczycąca się prestiżowym tytułem może pochwalić się najwyższym zaufaniem klientów i kompetentną obsługą. 

Lidl_Gwiazda_jakosc_obslugi_2022.jpg


Jakość obsługi klienta w Lidl Polska

Zadowolenie i satysfakcja klientów to dla Lidl Polska priorytet, dlatego sieć zawsze stara się koncentrować na ich potrzebach. W ofercie sklepów Lidl, dostępnych jest ponad 480 produktów oznaczonych symbolem „Produkt polski”. Z kolei w ramach Ryneczku Lidla klienci znajdą ponad 200 świeżych warzyw i owoców, a w Wege Strefie Lidla, dostępnych jest kilkadziesiąt roślinnych artykułów. Wyszkolony personel codziennie dba o miłą atmosferę i udziela wszelkich niezbędnych informacji. Marka zdaje sobie sprawę z tego, jak ważne dla klientów są dodatkowe udogodnienia, jak np. parkingi dostępne dla wszystkich klientów czy szerokie alejki. Sieć inwestuje również w wygodne kasy samoobsługowe, przy których w szybki i łatwy sposób można dokonać zakupów. Dodatkowo, już od 2019 roku dla klientów Lidl Polska dostępna jest darmowa aplikacja Lidl Plus, dzięki której mają oni dostęp do wszystkich promocji i rabatów, a także e-paragonów. Co ważne, użytkownicy otrzymują spersonalizowane oferty wpisujące się w ich upodobania.

Troska o zdrowie i środowisko

To jednak nie koniec. W swoich codziennych działaniach Lidl opiera się na postulatach przyjętych w ramach Strategii CSR na lata 2020 – 2025. Firma kładzie szczególny nacisk na zrównoważoną produkcję, jakość i bezpieczeństwo produktów, ich wartości odżywcze oraz wpływ na zdrowie. W ten sposób firma wypełnia także 12. cel zrównoważonego rozwoju ONZ, którym jest „odpowiedzialna produkcja i konsumpcja”. To właśnie głównie w ramach asortymentu firma przyjęła najwięcej zobowiązań wieloletnich oraz systematycznie ogłasza nowe. Wszystkie dokumenty Lidl Polska udostępnia w zakładce: https://kimjestesmy.lidl.pl/zrownowazony-rozwoj. Na stronie prezentowana jest m.in. polityka zakupowa „Świadome odżywianie”, pisemne stanowisko w zakresie mikroplastiku, „Zasada należytej staranności w procesie zaopatrywania w towary”, liczne stanowiska dotyczące asortymentu jak np. owoców i warzyw, jaj, kawy kakao, herbaty oraz ryb i ich przetworów.  Sieć wyraźnie stawia na wysoką jakość swoich produktów. W kategorii warzyw i owoców, firma dopuszcza o 2/3 mniej pozostałości środków ochrony roślin, niż pozwalają na to regulacje Unii Europejskiej. Łańcuch dostaw projektowany jest z dbałością o pierwszeństwo produktów polskich, a także z zachowaniem wszelkich norm związanych z poszanowaniem godności i praw człowieka. Lidl Polska od lat przeciwdziała marnowaniu żywności, rozpoczynając zmiany już na poziomie łańcucha dostaw, a także podpowiada i edukuje w jaki sposób działać zgodnie z ideą “no waste”, wprowadzając kilka prostych zasad, które mogą zaowocować wielkimi zmianami. W ramach całego łańcucha dostaw Lidl optymalizuje zamówienia produktów w taki sposób, aby ograniczyć marnowanie żywności niemal do „0”.

Firma społecznie odpowiedzialna

W obliczu kryzysu uchodźczego w Ukrainie, Grupa Schwarz, w ramach której funkcjonuje Lidl Polska, przeznaczyła na pomoc obywatelom Ukrainy dotkniętych wojną 10 000 000 euro. Dodatkowo jako Lidl Polska firma pomaga, przekazując produkty w Ukrainie organizacjom NGO, w tym np. Caritas Ukraina. Z kolei w Polsce Lidl Polska wspiera produktowo oraz finansowo organizacje takie jak m.in. Caritas Polska oraz Polska Akcja Humanitarna.

Mając świadomość, że wielu obywateli Ukrainy będzie poszukiwać w najbliższych tygodniach w Polsce pracy, Lidl Polska dostosował swoje oficjalne platformy rekrutacyjne tak, aby dotrzeć do nich z propozycją pracy jak najszerzej – od tej pory wybrane ogłoszenia rekrutacyjne są publikowane w języku polskim oraz ukraińskim. Lidl Polska dysponuje doświadczeniem zarówno w rekrutacji, ale przede wszystkim integracji pracowników różnych narodowości w ramach firmy.

Wszystkim kandydatom, niezależnie od narodowości, sieć oferuje wysokie wynagrodzenia – wyższe niż średnie płace w handlu oraz szeroki pakiet benefitów pozapłacowych. Dla obywateli Ukrainy szczególnie istotna będzie możliwość nauki języka polskiego, którą zapewnił Lidl. Co więcej, uruchomiono infolinię pomocową dla pracowników z Ukrainy prowadzoną w ich językach narodowych. Osobom, które wyjechały do Ukrainy celem ewakuacji swoich rodzin, zagwarantowano możliwość powrotu do pracy. Sieć zadeklarowała także wsparcie dla uchodźców z Ukrainy, którzy będą zainteresowani pracą w Lidl Polska oraz pomoc w uzyskaniu niezbędnych pozwoleń.

Ponadto w wielu sklepach Lidl Polska trwają zbiórki żywności dla Federacji Polskich Banków Żywności, Caritas oraz innych organizacji pomocowych.


tagi: Lidl Polska , wyróżnienie , Gwiazda Jakości Obsługi , sieć handlowa , rynek spożywczy , sprzedaż handel , konsument , FMCG , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy ,


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51