Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 100. sklep w nowym formacie Delikatesów Centrum
Do końca tego roku sieć należąca do Grupy Eurocash planuje modernizację 300 placówek handlowych.
Grupa Eurocash wspólnie z franczyzobiorcami prowadzącymi sklepy rozpoczęła remodeling Delikatesów Centrum w połowie 2021 r. Efekty remodelingu wskazują na realizację zakładanych celów projektu: wzrost sprzedaży pochodzący z większej liczby transakcji, wzrost udziału i penetracji produktów świeżych oraz poprawę jakości doświadczenia konsumentów w sklepie. Modernizowane sklepy osiągają średnio 15 proc. dynamikę sprzedaży rok do roku.
Sklep w Koźminku w województwie wielkopolskim, który został otwarty w czwartek 10 marca, tego samego dnia odnotował sprzedaż wyższą o blisko 60 proc.
Widoczne zmiany w układzie sklepów
Zmieniła się zarówno fasada, jak i układ wnętrza, które wygląda teraz nowocześniej i lepiej podkreśla jakość produktów świeżych w Delikatesach Centrum. Z perspektywy wizerunku marki ważną modyfikacją jest przeniesienie strefy warzyw i owoców na front sklepu – ich świeżość to wyróżnik sieci. Z tej samej przyczyny regały na pieczywo, które jest codziennie dostarczane z lokalnych piekarni, zyskały nowy wygląd. Co więcej, we wszystkich remodelowanych placówkach zastosowano nowe energooszczędne oświetlenie, a w niektórych remontowana jest także strefa lady serwisowej. Supermarket w Koźminku został także powiększony.
– Naszym celem jest tworzenie wygodnych sklepów, w pełni odpowiadających na potrzeby codziennych zakupów. Zależy nam na tym, aby konsumenci w każdym miejscu w Polsce mieli dostęp do szerokiego wyboru warzyw i owoców, wysokiej jakości lokalnego mięsa i wędlin oraz pieczywa z okolicznych piekarni. To właśnie produkty świeże, lokalne tworzą charakter Delikatesów Centrum – mówi Michał Groniewski, Dyrektor ds. Marki Własnej i Rozwoju Sklepów w sieci Delikatesy Centrum.
W tle także rebranding sieci
Od 2020 r. trwa również stopniowy rebranding Delikatesów Centrum, który obejmuje zmianę logotypu i odświeżenie wizerunku sieci. Nowa identyfikacja wizualna Delikatesów Centrum ma na celu przede wszystkim poprawę widoczności sklepów oraz lepsze odzwierciedlenie konceptu lokalnego supermarketu z wysokiej jakości produktami świeżymi.
Pod nowym szyldem działa już w Polsce blisko 400 supermarketów, a każda nowa placówka Delikatesów Centrum jest otwierana w nowej specyfikacji. Modernizacja placówek to kolejny krok Grupy Eurocash w unowocześnianiu sieci franczyzowych i podnoszeniu jakości doświadczeń zakupowych klientów.
46,7% Polaków wierzy we wzrost rdr. swojej siły nabywczej...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.