Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Żabka testuje innowacyjne technologie
W jednym z poznańskich sklepów Żabka Smart badane są nowe rozwiązania technologiczne, mające na celu usprawnienie pracy franczyzobiorców. Sklep „komunikuje się” z franczyzobiorcą i sprzedawcami oraz „wykonuje” za nich niektóre czynności. Czujniki zalania, automatyczny pomiar temperatury w sklepie, pomiar zużycia energii czy komunikacja na słuchawki uwalniają ich czas, pozwalają skupić się na obsłudze klienta, a przy tym są przyjazne dla planety. Po przeanalizowaniu wyników osiągniętych przez sklep, Żabka wybierze najbardziej efektywne rozwiązania i zaadaptuje je w większej liczbie należących do sieci placówek. To kolejny krok w realizacji strategii franczyzocentryczności, zgodnie z którą sieć tworzy innowacyjne rozwiązania pomagające przedsiębiorcom prowadzić lokalny biznes.
Projekt Żabki Smart wpisuje się także w Strategię Odpowiedzialności Żabki, której jednymi z głównych obszarów są troska o środowisko naturalne, w tym osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2025 r., oraz podniesienie poziomu satysfakcji franczyzobiorców ze współpracy z siecią. Smart technologia jest bowiem efektywna energetycznie i znacznie usprawnia pracę franczyzobiorcy.
– Żabka jest jedną z najbardziej innowacyjnych franczyz na rynku. Rozwijamy lokalną przedsiębiorczość w oparciu o nowe technologie, by przedsiębiorcy mogli łatwo przystosowywać prowadzenie biznesu do aktualnych wyzwań i jeszcze lepiej spełniać oczekiwania klientów. Nowe, inteligentne rozwiązania zastosowane w Żabce w Poznaniu, wspierają naszych franczyzobiorców w zarządzaniu swoim sklepem, ale są również energooszczędne. Dzięki temu optymalizujemy koszty i jesteśmy przyjaźni środowisku – mówi Adam Manikowski, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Zarządzający Żabka Polska.
Rozwiązania zastosowane w Żabce Smart
Żabka Smart „komunikuje się” z franczyzobiorcą i sprzedawcami oraz „wykonuje” za nich niektóre czynności. Dzięki słuchawkom obsługa sklepu otrzymuje komunikaty dotyczące ewentualnej awarii sprzętu chłodniczego i konieczności zabezpieczenia towaru, czy informacje o sytuacjach wymagających interwencji człowieka, jak np. brak parówek na rollerze czy kawy w kawomacie oraz konieczności wyczyszczenia tych urządzeń. Takie rozwiązanie gwarantuje pełną dostępność oferty dla klienta, a poprzez odpowiednią konserwację i eksploatację przedłuża żywotność znajdujących się w sklepie urządzeń.
Dzięki pomiarowi temperatury można łatwo dostosować temperaturę w sklepie do aktualnie panujących warunków atmosferycznych, a możliwość generowania raportów dla Sanepidu znacznie odciąży franczyzobiorcę. Pomiar zużycia energii pozwala na weryfikację poprawności działania urządzeń oraz na jeszcze efektywniejsze poszukiwanie nowych metod optymalizacji zużycia i zarządzania energią w sklepie. Czujniki zalania wykryją usterki sprzętu chłodniczego, system automatycznie zawiadomi o nich serwis, co daje gwarancję szybszego czasu reakcji ekipy serwisowej, umożliwia weryfikację online jej skuteczności, w efekcie obniżając koszty oraz redukując czas przestoju sklepu. Istotnym celem projektu Smart Żabki jest poprawa bezpieczeństwa franczyzobiorców i sprzedawców. System wizyjny przed i wewnątrz sklepu, komunikaty głosowe przed sklepem odstraszają potencjalnych włamywaczy. Z kolei zainstalowane na zewnątrz czujniki, po wykryciu intruza, automatycznie zawiadomią o tym ochronę.
Franczyzobiorca i pracownicy Żabki Smart testują
– Zastosowane w sklepie rozwiązania znacznie usprawniają jego prowadzenie i pozwalają nam skupić się na tym, co robimy najlepiej, czyli na sprzedaży oraz obsłudze klientów. To bardzo ważne, by budować dobre, lokalne relacje z naszymi klientami – mówi Marta Tołwińska, franczyzobiorczyni sklepu przy ul. Półwiejskiej w Poznaniu.
Smart technologie testuje franczyzobiorca oraz pracownicy sklepu przy ul. Półwiejskiej w Poznaniu. To m.in. na podstawie ich opinii i sugestii zmian wybrane zostaną rozwiązania, które w kolejnym etapie testu zostaną zaadoptowane w większej liczbie placówek.
Inne zaawansowane narzędzia technologiczne
Żabka już dziś zapewnia franczyzobiorcom zaawansowane narzędzia technologiczne, np. umożliwiającą zarządzanie sklepem z poziomu smartfona aplikację Cyberstore czy kasy samoobsługowe. By dodatkowo zwiększyć bezpieczeństwo funkcjonowania na rynku, Żabka wprowadziła też – jako pierwsza sieć w Polsce – nowe ubezpieczanie zbiorowe dla franczyzobiorców. „Polisa na biznes” to unikatowa inicjatywa, której celem jest zminimalizowanie ryzyka związanego z niepowodzeniem biznesowym w ramach własnej działalności – w momencie zakończenia współpracy pozwala pokryć ewentualne starty finansowe.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.