Zarząd MAGO S.A wprowadził zmiany w strukturze organizacyjnej firmy. Najważniejsza z nich to włączenie pionu Ekspansji do pionu Komercji. Zarządzanie nową jednostką powierzono Andrzejowi Kutyle, który pełnił dotychczas funkcję Dyrektora Zarządzającego pionem Ekspansji MAGO S.A.
Jak czytamy w komunikacie spółki, Andrzej Kutyła jest związany z MAGO S.A od ponad 14 lat. W czasie swojej kilkunastoletniej kariery odpowiadał w organizacji m.in. za inwestycje i rozwój sprzedaży w Rosji, a także w krajach CIS, EE i EMEA. Ma bogate doświadczenie we wdrażaniu i komercjalizacji asortymentu ze wszystkich kategorii produktowych oferowanych przez grupę MAGO – od regałów sklepowych i magazynowych, po rozwiązania z obszaru nowych technologii, takie jak kasy samoobsługowe czy inteligentne półki. Ukończył zarządzanie i marketing na Uniwersytecie Szczecińskim, jest także absolwentem studiów MBA.
- Cele na najbliższe lata to umocnienie pozycji grupy MAGO S.A jako firmy pierwszego wyboru w branży retail. Koncentrujemy się na tym, aby nasi klienci mieli w nas zaufanego i sprawdzonego partnera, który dostarcza kompleksowe rozwiązania w zakresie shopfittingu. Kompleksowe, jakościowe i zawsze indywidualnie dopasowane do potrzeb każdego z naszych klientów. Stawiamy także bardzo mocno na nowe technologie, bez których nie można już dzisiaj mówić o rozwoju sprzedaży w kanale tradycyjnym. Na pewno mocniej zaznaczymy swoją obecność na zagranicznych rynkach, pracujemy nad ekspansją oddziałów we Włoszech, Francji, Niemczech. Jeżeli chodzi o nasz asortyment, skupimy się na Cleverze, czyli inteligentnym wózku na zakupy, będącym jednocześnie mobilną kasą samoobsługową. Zamierzamy również nadal umacniać i poszerzać swoją ofertę o nowe formaty sklepów autonomicznych (bezobsługowych) oraz automatycznych, a także o inne rozwiązania zautomatyzowane, wspierające sprzedaż i logistykę, choćby w wymiarze nowoczesnego quick-commerce'u. To główne obszary, w które chcemy inwestować. Ten rok to także czas przygotowań do najważniejszych targów w naszej branży, czyli Euroshopu w Düsseldorfie. Już dziś intensywnie działamy nad tym, żeby dobrze się tam zaprezentować i wrócić z nowymi zleceniami i nowymi klientami – mówi Andrzej Kutyła.
Grupa MAGO S.A. to jeden ze światowych liderów w branży wyposażenia sklepowego i magazynowego. Spełniając najwyższe standardy jakości i bezpieczeństwa, firma już od ponad 30 lat zaopatruje rynek w regały sklepowe i magazynowe, ekspozytory wolnostojące (POS & POP), boksy kasowe oraz zaawansowane systemy do sprawnego i efektywnego zarządzania produktami w obiekcie handlowym. Filozofia MAGO opiera się na modelu 360 full service – klienci mogą liczyć na kompleksową obsługę od projektu, poprzez montaż aż po serwis.
Oferta spółki obejmuje również komplementarny asortyment – oświetlenie, projektory DLP, ekrany LED, a także rozwiązania integrujące e-commerce z tradycyjnymi kanałami sprzedaży. Polski producent śmiało wkroczył też w obszar nowych technologii, proponując takie innowacje jak – inteligentny wózek, autonomiczny mobilny sklep czy cyfrowa mapa sklepu.