Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Transgourmet i Selgros Cash & Carry ponownie wyróżnione
Transgourmet i Selgros Cash & Carry ponownie wyróżnione
Czwartek, 19 maja 2022
Klienci po raz kolejny nagrodzili marki Transgourmet Foodservice oraz Selgros Cash & Carry w prestiżowych plebiscytach Złoty Laur Klienta i Gwiazda Jakości Obsługi. Firma, świętująca w tym roku 25 lat obecności na polskim rynku, jest doceniana za szeroki asortyment produktów oraz jakość usług dla klientów detalicznych, jak i tych, którzy prowadzą działalność gospodarczą. Z kolei atrakcyjne warunki pracy zaowocowały przyznaniem firmie nagrody Solidny Pracodawca Roku.
Złoty Laur Klienta to jeden z najstarszych i najbardziej liczących się konkursów konsumenckich w Polsce. Tytuł przyznawany jest od 2004 roku na podstawie ankiet satysfakcji przeprowadzanych wśród klientów wybierających najpopularniejsze i najlepsze produkty i usługi w ponad 300 kategoriach. Gwiazdy Jakości Obsługi są wręczane markom, które zapewniają wysoki poziom obsługi Klienta.
Selgros Cash & Carry od lat jest blisko potrzeb swoich klientów, co zaowocowało kolejnym Złotym Laurem Klienta w kategorii sieć hurtowni handlowych cash & carry i Gwiazdą Jakości Obsługi w kategorii hurtownie samoobsługowe. Firmę doceniono za wszechstronność i szerokość asortymentu. Ofertę wyróżnia wysoka jakość mięsa z własnego rozbioru, świeżych owoców i warzyw pochodzących zarówno od lokalnych dostawców, jak i sprowadzanych z różnych regionów świata oraz świeżych ryb i owoców morza. Klienci znajdą szeroki wybór produktów bio, a także artykułów przemysłowych potrzebnych do prowadzenia niemal każdego biznesu.
Złoty Laur Klienta został przyznany również Transgourmet Foodservice i Selgros Cash & Carry HoReCa w kategorii dystrybutorzy z segmentu HoReCa. Firma na co dzień obsługuje tysiące klientów, którzy reprezentują każdy typ gastronomii, m.in. restauracje, hotele, firmy cateringowe, foodtrucki, czy punkty zbiorowego żywienia, takie jak stołówki i szpitale. Klienci gastronomiczni doceniają szeroki asortyment towarów, w szczególności produktów convenience oraz stale rozwijanego asortymentu marek własnych: Transgourmet Premium, Quality, Economy TOPSELLER i TOPSELLER XXL. Starannie dobrane, profesjonalnie spakowane artykuły są dostarczane własnym, nowoczesnym transportem w jednej dostawie, zawsze na czas. Transgourmet i Selgros współpracują z najlepszymi kucharzami oraz specjalistami w Polsce, stale podnosząc kompetencje oraz rozwijając branżę HoReCa.
- W 2022 roku świętujemy ważny jubileusz, dlatego tegoroczne nagrody cieszą podwójnie. Od początku swojej działalności, a to już 25 lat, wiążemy sukces z jakością i staramy się być jak najbliżej potrzeb naszych klientów. Wyróżnienia są dowodem uznania naszych starań - dziękujemy za zaufanie! – mówi Cezary Furmanowicz, Dyrektor Marketingu Transgourmet Polska, operatora marek Transgourmet i Selgros Cash & Carry.
Solidny Pracodawca Roku to ogólnopolski konkurs, którego celem jest wyłonienie i promocja najlepszych pracodawców w Polsce. Wybierając najlepsze firmy, komisja ocenia m.in. warunki pracy, możliwość realizowania ścieżki kariery i awansu, politykę rozwoju pracowników oraz dynamikę zatrudnienia w ciągu ostatnich lat. Tytuł przyznawany jest zarówno przez pracowników, jak i niezależne jury. Transgourmet Polska obok zapewniania atrakcyjnych warunków pracy stawia na rozwój swoich pracowników i podnoszenie ich kwalifikacji. Zatrudnienie znajdą zarówno osoby wkraczające w życie zawodowe, jak i te z dużym doświadczeniem. Firma w każdym obszarze swojej działalności stawia na pracowników, wiedząc, że sukces przedsiębiorstwa zależy od ich kompetencji i zaangażowania. Transgourmet Polska otrzymało wyróżnienie w konkursie Solidarny Pracodawca Roku po raz szósty z rzędu.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.