Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Carrefour i InPost rozpoczęły współpracę w zakresie usług mobile commerce
Carrefour i InPost rozpoczęły współpracę w zakresie usług mobile commerce
Czwartek, 02 czerwca 2022
InPost - lider nowoczesnych usług logistycznych oraz Carrefour - największa omnikanałowa sieć handlowa w Polsce rozpoczęły współpracę w zakresie usług mobile commerce. Dzięki nawiązanemu partnerstwu polscy konsumenci zrobią zakupy spożywcze w Carrefour za pośrednictwem aplikacji mobilnej InPost Fresh oraz otrzymają je dostawą kurierską już następnego dnia. W pierwszej fazie współpracy usługa oferowana jest mieszkańcom Warszawy i Krakowa.
– Grupa Carrefour postawiła sobie ambitny cel potrojenia wskaźnika GMV ze swojej działalności e-commerce, który w 2026 roku ma wynieść 10 mld euro. Współpraca z InPost wpisuje się w naszą globalną strategię rozwoju zakupów internetowych - mówi Marek Garus, Dyrektor ds. operacji i rozwoju e-commerce w Carrefour Polska. Nawiązane partnerstwo z InPost w zakresie m-commerce pozwoli nam nie tylko znacząco zwiększyć zasięg naszej oferty zakupów spożywczych przez Internet, ale także znacząco przyspieszy czas ich realizacji oraz dostawy do klienta finalnego – dodaje Garus.
- InPost ma silną, ugruntowaną pozycję na rynku e-commerce. W tej współpracy bazujemy na doświadczeniach z obszaru logistyki i know – how związanym z dotarciem do końcowego klienta, z towarem zakupionym poprzez aplikację. Wierzymy, że gwarantowana jakość dostaw InPost Fresh będzie wyjątkową ofertą dla naszych wspólnych klientów. Cieszymy się, że wychodzimy poza Warszawę i będziemy także obecni w Krakowie, który dla InPostu ma specjalne znaczenie - to nasza kolebka, gdzie obecnie znajduje się główna siedziba InPost - Marcin Dakowski, Dyrektor Zarządzający InPost Fresh.
Aby zacząć korzystanie z szybkich i wygodnych zakupów przez telefon czy tablet, wystarczy pobrać aplikację InPost Fresh - rejestracja jest szybka i intuicyjna. W aplikacji, w wygodny sposób można wybierać spośród 3500 produktów dostępnych w sieci Carrefour. W asortymencie znajdują się m.in. szeroki wybór artykułów spożywczych, w tym produktów świeżych, jak warzywa i owoce, pieczywo, mięso czy ryby, a także dania gotowe, artykuły dla zwierząt, środki czystości czy chemia domowa. Klienci znajdą w ofercie również szeroki wybór produktów marki własnej Carrefour czy certyfikowanego asortymentu BIO.
Po zapełnieniu mobilnego koszyka, klient może precyzyjne ustalić godzinę dostawy kuriera. Może ona nastąpić już następna samego dnia lub w ciągu kilku kolejnych dni od poniedziałku do soboty włącznie. Zakupy są przewożone transportem InPost w kontrolowanej temperaturze, która pozwoli produktom zachować jakość i świeżość. Produkty dostarczone zostaną pod same drzwi klienta, a każdy etap realizacji zamówienia widoczny będzie w aplikacji, co zwiększy poczucie komfortu użytkowników usługi.
Minimalna wartość zamówienia wynosi 100 zł. Klienci mają do dyspozycji najwygodniejsze formy płatności, w tym przedpłatę z użyciem Blika, szybkiego przelewu czy karty płatniczej. Docelowo firmy udostępnią również możliwość płatności przy odbiorze zamówienia od kuriera za pomocą karty płatniczej lub Blika.
Prognozy na najbliższe miesiące są zróżnicowane, a...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.