Transformacja serwisu
www.pocztowy.pl została zrealizowana zgodnie z najnowszymi trendami, przy jednoczesnej dbałości o komfort klientów, którzy są z Bankiem od dawna. Nowa wersja jest bardziej intuicyjna i prostsza w obsłudze. Serwis jest zdecydowanie nowocześniejszy, bardziej przejrzysty i ma zupełnie nowy design. Nowy portal to nie tylko nowe otwarcie komunikacyjne, ale przede wszystkim innowacyjne cyfrowe narzędzie sprzedaży online. Klienci korzystając z tego kanału mogą łatwiej oraz szybciej zamówić większość produktów i usług oferowanych przez Bank. Przy tworzeniu nowej odsłony portalu
www.pocztowy.pl Bank Pocztowy korzystał z doświadczenia firmy Efigence oraz UVD Solutions.
- Nasz nowy serwis informacyjny, nowe produkty finansowe w ofercie Banku i rozwiązania chmurowe w IT to kolejne kroki w transformacji cyfrowej Banku Pocztowego. W ostatnim czasie wiele zrobiliśmy, by zadbać o naszych Klientów także w przestrzeni digitalowej. Dzięki temu user experience jest dziś na zupełnie innym poziomie, niż jeszcze kilka miesięcy wcześniej – mówi Marcin Ledworowski, członek Zarządu Banku Pocztowego odpowiadający za biznes oraz IT.
- Strona
www.pocztowy.pl w nowym wydaniu, wprowadza wiele udogodnień dla klientów, stanowi kanał sprzedaży online oraz bazę wiedzy o bankowości. Zaimplementowaliśmy kalkulatory, które pomogą wyliczyć ratę kredytu i wybrać produkt najlepiej dopasowany do potrzeb klienta. Szczególną uwagę poświęciliśmy specjalnym rozwiązaniom dla osób starszych. I tak nowy serwis umożliwia m.in. zwiększenie kontrastu czy powiększenie czcionki tekstu, a osoby słabo słyszące mogą skontaktować się z doradcami on-line używając języka migowego - komentuje Mariusz Gorzeń, dyrektor Departamentu Marketingu i Analiz Biznesowych Banku Pocztowego.
- Największym wyzwaniem z jakim mierzą się projektanci podczas tworzenia portalu informacyjnego dla banków jest znalezienie złotego środka pomiędzy perspektywą sprzedażową (nastawioną na jak najszybszą konwersję), a aspektem informacyjnym, który pozwoli użytkownikowi efektywnie zrozumieć ofertę usług i produktów. Dzięki nowoczesnemu portalowi www.pocztowy.pl zbudowanemu zgodnie z najnowszymi trendami, wzrasta zaufanie klientów do banku, a także poczucie bezpieczeństwa i kontroli przy podejmowaniu decyzji o wyborze produktu czy usługi bankowej – komentuje Paweł Haltof, Client Innovation Director z firmy Efigence.
Nowy portal
www.pocztowy.pl został zbudowany w ciągu 5 miesięcy.