• Trend ten potwierdza owocna współpraca Frigo Logistics – czołowego operatora logistycznego dla produktów głęboko mrożonych oraz z kategorii fresh, dry, płynnych i farmaceutycznych – z Nestlé, światowym liderem produkcji żywności.
• Produkty roślinne stały się na tyle popularne, że przez miniony rok współpracy, Frigo Logistics odnotowało aż 3-krotne zwiększenie wolumenów dla linii produktów marki Garden Gourmet należącej do Nestlé.
Frigo Logistics od lat obsługuje największe sieci handlowe w Polsce oraz czołowych producentów żywności – w zakresie produktów mrożonych, świeżych oraz stabilizowanych termicznie do określonej temperatury, w ściśle kontrolowanych warunkach jakościowych.
Od ponad roku Frigo Logistics jest partnerem Nestlé. Współpraca firm opiera się na magazynowaniu oraz transporcie produktów spożywczych Nestlé, w tym marki Garden Gourmet oferującej gotowe produkty wegetariańskie i wegańskie, takie jak klopsiki warzywne, nuggetsy, sznycle, filety, burgery czy mielone.
Zainteresowanie linią produktów roślinnych marki Garden Gourmet wzrosło w ciągu ostatniego roku aż 3-krotnie. Dynamiczny rozwój całej kategorii potwierdzają również badania GfK Polonia z br. roku – obecna wartość rynku produktów roślinnych wynosi już 1,5 mld zł, a sprzedaż alternatyw dla mięsa podwoiła się w ciągu ostatniego roku.
– To był rok bardzo dobrej współpracy. Każdy, kto prowadzi biznes wie, że kluczowe jest zadowolenie klientów. Niezmiernie cieszy nas, gdy wraz z partnerami – takimi jak Nestlé – możemy ogłaszać aż 3-krotny wzrost wolumenów. To wynik dobrej strategii, atrakcyjnego portfolio produktowego producenta, które jest cenione przez Polaków i ciężkiej pracy – naszej oraz partnera. Żywność roślinna przeżywa teraz rozkwit i cieszę się, że możemy wspierać Nestlé w nieustannym rozwoju. Jesteśmy elastyczni i gotowi na kolejne wzrosty – mówi Jarosław Kołodziejski, Dyrektor Operacyjny w firmie Frigo Logistics.
– Kategoria roślinnych zamienników mięsa rośnie dwucyfrowo, dlatego tak istotna jest umiejętność adaptacji do tak dynamicznie zmieniającego się rynku. Profesjonalne wsparcie w zakresie logistyki jest więc kluczowe – podkreśla Mikołaj Odważny, Business Developer dla marki Garden Gourmet w Nestlé Polska i dodaje: – Dzięki niezawodnej współpracy z Frigo Logistics możemy skutecznie rozwijać portfolio i dystrybucję marki Garden Gourmet w Polsce i już dziś pochwalić się rolą nowego lidera naszego rodzimego rynku roślinnych zamienników mięsa.
Operator wspiera Nestlé poprzez składowanie, kompletację oraz dystrybucję towarów. Działania Frigo Logistics obejmują co-packing polegający na przepakowaniu towarów z opakowań zbiorczych, nadaniu im nowej partii oraz daty ważności i tworzeniu gotowych zestawów. Obsługa odbywa się z dwóch centrów dystrybucyjnych Frigo Logistics: Radomska oraz Czeladzi. Odbiorcami są sieci handlowe, a także hurtownie w całej Polsce.
tagi: Garden Gourmet , Frigo Logistics , Nestle ,
Przedstawiciele Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol udzielili...
Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w...
Związek Polskich Przetwórców Mleka apeluje o utrzymanie...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...