Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Agus sięga po więcej. Zapowiada pięciokrotny wzrost do 2025 r.
Agus sięga po więcej. Zapowiada pięciokrotny wzrost do 2025 r.
Poniedziałek, 05 września 2022
Rynek spożywczy jest jednym z największych i najdynamiczniej rozwijających się na świecie. Przychody w tym sektorze wyniosą w roku 2022 aż 8,66 bilionów dolarów, a prognozy mówią, że jego wzrost w najbliższych latach wyniesie 6.72% rocznie (CAGR 2022-2027)*. Mimo ogromnych możliwości biznesowych ostatnie lata to dla firm spożywczych pasmo ciągłych wyzwań. Szybko zmieniająca się sytuacja gospodarczo-polityczna i idąca za nią ewolucja potrzeb konsumentów dla niektórych firm stanowi problem, ale dla wielu jest szansą na dynamiczny rozwój. Agus, globalna firma spożywcza, która od lat tworzy, projektuje i komercjalizuje produkty w wielu kategoriach, dzięki unikalnemu podejściu z powodzeniem podbija dziś światowe rynki. Zapowiada również pięciokrotny wzrost do 2025 r.
Kluczem do osiągnięcia sukcesu na niestabilnym i wymagającym dziś rynku spożywczym jest przede wszystkim znajomość lokalnych realiów, elastyczne podejście do biznesu i umiejętność dostosowywania się do potrzeb klientów. – Nasz unikalny model działania, polegający na szybkim i elastycznym reagowaniu na bieżące wyzwania, umożliwia nam dynamiczny rozwój. Bacznie obserwujemy międzynarodowe trendy i potrzeby konsumentów. Z powodzeniem działamy w krajach globalnego południa, gdzie jesteśmy jednym z liderów sprzedaży stosowanego tam powszechnie mleka w proszku. W Europie natomiast dostarczamy wysokiej jakości napoje, przekąski i produkty śniadaniowe – tłumaczy Andrzej Mirowski, Dyrektor Komunikacji Agus. Obecnie obszarem działania firmy są głównie Afryka, Ameryka Środkowa, Bliski Wschód i Europa. – Naszą misją jest dostarczanie ludziom żywności i napojów, które spełniają ich potrzeby i oczekiwania. Uznane międzynarodowe i regionalne marki Agus to Royal Milk, Olimp Milk, Diamond Milk, Imperial, Pride, Majestic, Milmo, Milky oraz Hello Day!. – dodaje Mirowski.
Agus to firma przyszłości. Uczciwość, odpowiedzialność, przedsiębiorczość, praca zespołowa i profesjonalizm to fundamenty wartości dla klientów, dostawców i talentów. Siła biznesowa organizacji jest zbudowana na 3 filarach, 3T: Time, Talent, Technology.
W ramach Agus Vision 2025 firma planuje przyspieszenie procesu rozwoju i dywersyfikacji biznesu, w tym poprzez akwizycje i rozszerzenie portfolio o nowe kategorie produktów food i non-food oraz o nowe rynki sprzedaży. Realizując ambitną strategię organizacja aktywnie poszukuje najlepszych talentów zarówno wśród doświadczonych menadżerów jak i osób wchodzących na rynek pracy poprzez programy stażowe oraz praktyki. Praca dla Agus otwiera szanse rozwoju na całym świecie i daje możliwość realnego wpływu na tworzenie i komercjalizację nowych produktów. – W ramach Agus Vision 2025 będziemy inwestować w ludzi z doświadczeniem w sprzedaży międzynarodowej, a także profesjonalistów z obszaru marketingu i rozwoju produktu. Kandydatom oferujemy m.in. nowoczesny system motywacyjny, realny udział w sukcesie finansowym i pracę w firmie o wyjątkowej kulturze organizacyjnej – tłumaczy Mirowski.
Agus stawia sobie ambitne cele. Do 2025 r. firma chce wzrosnąć pięciokrotnie. Buduje strategiczne alianse oparte na długotrwałych relacjach biznesowych. Stale rozwija także sieć swoich klientów oferując im wysokiej jakości brandowe produkty spożywcze i dogodne warunki współpracy.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.