Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /__handel2/config/functions.inc.php on line 609
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 „POLOmarket – mój ulubiony” najlepiej ocenianą aplikacją FMCG w Google
„POLOmarket – mój ulubiony” najlepiej ocenianą aplikacją FMCG w Google
Czwartek, 06 października 2022
POLOmarket - największa polska sieć supermarketów, stworzyła najlepiej ocenianą aplikacją mobilną spośród sieci FMCG. Średnia ocen w Google Play po 3 latach od uruchomienia aplikacji „POLOmarket – mój ulubiony”, wynosi 4,8. Użytkownicy doceniają intuicyjność, prostotę oraz niezawodność aplikacji POLOmarketu, ale też wiele funkcjonalności z e-sklepem na czele.
Średnia ocen na poziomie 4,8 pozycjonuje aplikację POLOmarketu jako najlepiej ocenianą przez użytkowników aplikację mobilną spośród sieci FMCG na polskim rynku. Jednocześnie POLOmarket może się już pochwalić wydaniem blisko 2,5 mln wirtualnych oraz plastikowych POLOkart. POLOmarket uruchomił swoją aplikację mobilną 28 sierpnia 2019 roku. Jej start był jednym z najważniejszych zrealizowanych projektów w ramach strategii konsekwentnej transformacji cyfrowej w komunikacji sieć, a także wielokanałowego budowania lojalności Klientów.
Zalety aplikacji POLOmarketu
Na sukces aplikacji POLOmarketu wpłynęła nie tylko intuicyjność, prostota i niezawodność w jej działaniu, ale także atrakcyjna oferta. Nie mniej istotne są funkcjonalności aplikacji, które POLOmarket konsekwentnie rozwija i ulepsza. Już w momencie startu aplikacji, umożliwiała ona Klientom dostęp do wszystkich benefitów wynikających z uczestnictwa w programie lojalnościowym POLOkarta, a także dawała dostęp do dodatkowych, dedykowanych ofert. Użytkownicy otrzymali także możliwość automatycznego tworzenia współdzielonych list zakupowych, udziału w akcjach lojalnościowych poprzez zbieranie oraz wykorzystywanie wirtualnych punktów, czy też dostęp do bazy przepisów kulinarnych tworzonych w ramach autorskiego kanału sieci „Na Szlaku Smaku”.
Warto zaznaczyć, że POLOmarket jako pierwsza sieć FMCG, zaczął przeprowadzać akcje lojalnościowe, tak jak loterie, w oparciu wyłącznie o aplikację (wirtualne zdrapki). Nie mniej istotnym, zwłaszcza z perspektywy właściciela aplikacji, było umożliwienie użytkownikom oceny usług i produktów poprzez moduł do pomiaru Customer Experience (Platforma Opinello). Sieć monitoruje poziom satysfakcji swoich Klientów praktycznie w czasie rzeczywistym i na bieżąco reaguje jeśli jakiś proces wymaga poprawy. Dzięki temu sieć jest w stanie skutecznie podnosić wskaźnik rekomendacji określany jako Net Promoter Score (NPS).
Pierwszy działający w pełnej skali aplikacyjny e-sklep w FMCG
POLOmarket sukcesywnie rozwijał swoją aplikację. W kwietniu 2020 roku, w zaledwie pół roku od jej wdrożenia, sieć zrealizowała kolejny ważny krok na drodze transformacji cyfrowej swojego biznesu, uruchamiając usługę click & collect. Narzędzie w dobie pandemii umożliwiło Klientom składanie zamówień w aplikacji z odbiorem na miejscu w sklepie, bez konieczności oczekiwania w kolejce. Click & collect wdrożony został w rekordowo krótkim czasie, obejmując od początku możliwość zamawiania produktów ze wszystkich kategorii asortymentowych oraz we wszystkich sklepach sieci, a nie tylko w wybranych placówkach POLOmarketu.
Po kilku kolejnych miesiącach, w październiku 2020 roku POLOmarket rozszerzył usługę click & collect o dokonywanie płatności online. Klienci otrzymali narzędzie do prostego oraz szybkiego opłacania swoich zakupów w aplikacji przy wykorzystaniu wszystkich możliwych form płatności tj. karty płatniczej, szybkiego przelewu czy też blika. Partnerem sieci w tym zakresie i operatorem płatności zostało PayU. Pełna usługa click & collect objęła ponownie cały asortyment sieci oraz wszystkie jej sklepy. Tym samym POLOmarket jako pierwsza sieć FMCG w kategorii supermarketów na polskim rynku wprowadził działający w pełnej skali e-sklep w aplikacji. Kolejnym naturalnym krokiem było uruchomienie dostaw zakupów bezpośrednio do domów. Usługa wprowadzona została w maju 2021, obejmuje do tej pory kilkadziesiąt sklepów w kilkunastu miastach w całej Polsce.
Sukces budowany latami
Wysoka ocena użytkowników potwierdza, że POLOmarket jest jednym z liderów swojej branży w zakresie transformacji cyfrowej. Uruchomienie aplikacji wraz z możliwością zarejestrowania wirtualnej POLOkarty rozszerzyło funkcjonowanie programu lojalnościowego POLOmarketu o kanał mobilny i stanowiło silny bodziec do dalszego, dynamicznego rozwoju programu lojalnościowego, umożliwiając sieci dotarcie do nowych grup Klientów. Aplikacja mobilna już od pierwszych tygodni od jej uruchomienia, stała się również jednym z najważniejszych i najskuteczniejszych elementów w procesie digitalizacji działalności biznesowej w obszarze marketingu.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.