Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Nowe "elektryki" we flocie GLS Poland
Flota GLS powiększy się o 100 nowych elektrycznych pojazdów. Pierwsze 21 sztuk właśnie trafiło do firmy kurierskiej, a pozostałe wyjadą w trasy do końca tego roku. Nowe „elektryki” w barwach jednej z największych firm kurierskich w kraju to krok w kierunku całkowitej zeroemisyjności, którą GLS ma ambicję osiągnąć do 2045 roku.
Flota firmy GLS wzbogaciła się o nowe elektryczne pojazdy marki Ford E-Transit. Są ekologiczne i zapewniają kurierom maksymalny komfort jazdy oraz bezpieczeństwo. Pierwsze 21 samochodów trafiło właśnie do GLS, a kolejne wyjadą w trasy do końca tego roku.
– Ford E-Transit to długo wyczekiwana nowość na rynku motoryzacyjnym i cieszymy się, że część pojazdów już znalazła się w naszej flocie. Nowe pojazdy mają taką samą przestrzeń ładunkową i wymiary jak dotychczasowe modele spalinowe, ale z jedną bardzo istotną różnicą – są elektryczne – mówi Justyna Glaza, environmental manager GLS Poland. Dodaje też, że inwestycja w nowe ekologiczne samochody dostawcze to kontynuacja wieloletnich działań GLS na rzecz ochrony klimatu: – Jako firma działająca w branży logistycznej, mamy świadomość, że zmniejszenie emisji CO2 musi odbywać się głównie poprzez wymianę floty na ekologiczną.
GLS ma plan, by do 2030 roku co najmniej 50 proc. pojazdów w jego flocie miało napęd nisko- lub zeroemisyjny, a w 2035 roku – by każdy nowy pojazd transportowy spełniał te warunki.
Nowe „elektryki” w GLS
Wszystkie samochody pochodzą z serii 350, co oznacza, że dopuszczalna masa pojazdu to 3500 kg. Nowe elektryczne samochody ładują się około 30 minut, a ich zasięg to prawie 260 km.
- Ekologiczna flota wymaga od nas również nowej infrastruktury, dlatego w planach mamy stałe zwiększanie liczby ładowarek do samochodów elektrycznych przy naszych oddziałach – deklaruje Justyna Glaza.
Nowe elektryczne pojazdy posiadają systemy bezpieczeństwa i te ułatwiające jazdę m.in. czujniki parkowania i kamery, system zapobiegania kolizjom z funkcją automatycznego hamowania czy system ostrzegania przed niezamierzonym zjechaniem z pasa ruchu.
– Priorytetem dla nas jest zapewnienie bezpieczeństwa i komfortowej jazdy naszym kurierom. Organizujemy szkolenia z bezpiecznej jazdy, wspomagamy kierowców, wyposażając vany w kamerki cofania i czujniki parkowania, a teraz – oddając w ich ręce najnowszy i co najważniejsze ekologiczny model samochodu dostawczego – mówi Justyna Glaza.
GLS inwestuje w zeroemisyjną flotę
Zakup nowych E-Transitów to kolejny krok firmy w stronę ochrony klimatu. W ramach programu Climate Protect cała Grupa ma ambicję osiągnąć zerowy poziom emisji CO2 w 2045 roku. Wymiana floty GLS na ekologiczną rozpoczęła się już kilka lat temu. Firma cały czas zwiększa liczbę e-vanów. W 2019 roku do floty dołączyły też samochody ciężarowe napędzane LNG.
W 2020 roku GLS wprowadził rowery kurierskie w Krakowie. Kolejne w 2021 roku wyjechały na ulice Wrocławia i Warszawy. W tym roku rowery rozpoczęły transporty paczek w miastach takich jak Gliwice, Gorzów Wielkopolski, Łódź, Zielona Góra, Gdańsk, Oświęcim, Władysławowo i Poznań.
To jednak nie koniec działań zmierzających do całkowitej redukcji emisji CO2 przez GLS. Obecnie 85 proc. wykorzystywanej energii przez firmę pochodzi z OZE (biomasa, woda i energia słoneczna). Z OZE korzystają również największe obiekty GLS w kraju, czyli sortownie pod Warszawą i w Strykowie pod Łodzią.
Grupa GLS stale kompensuje też swoją emisję CO2 poprzez udział m.in. w programach, które chronią zagrożoną część Amazonii oraz wspierają budowę elektrowni wiatrowej i słonecznej w Indiach.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.