Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354

Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
DHL wprowadza własne automaty paczkowe

Technologia

DHL wprowadza własne automaty paczkowe

Poniedziałek, 07 listopada 2022
DHL zapewni swoim klientom możliwość kompleksowej obsługi paczek, wprowadzając sieć własnych automatów paczkowych POP Box. Uzupełnią one największą wśród firm kurierskich, liczącą ponad 14 tysięcy punktów, sieć DHL POP (Punktów Obsługi Paczek). Do końca roku firma na terenie całej Polski ustawi kilkaset automatów, a docelowo zbuduje mocną sieć kilku tysięcy maszyn.
Out of Home – coraz bardziej popularny trend na rosnącym rynku dostaw

W ciągu ostatnich trzech lat udział nadań i odbiorów poza domem (out of home delivery – OOH) w rynku paczek zwiększył się aż trzykrotnie. Według szacunków Last Mile Experts (Polish CEP Report 2021) obecnie ponad 37 proc. paczek doręczanych jest do punktu obsługi, a niemal 12 proc. z niego nadawanych. W szybkim tempie rośnie również ilość automatów paczkowych. Na koniec grudnia 2021 roku było ich w Polsce 18 tys. a według szacunków firmy Colliers ich liczba na koniec tego roku ma przekroczyć 25 tys.1. Rozwój infrastruktury maszyn wpisuje się we wzrostowy trend całego rynku. Według prognoz Urzędu Komunikacji Elektronicznej wolumen przesyłek kurierskich zwiększy się w tym roku do 860 mln sztuk i do 950 mln sztuk w przyszłym roku2. To pokazuje jak duży jest potencjał rynku usług kurierskich.

POP Box – sieć automatów paczkowych i uzupełnienie oferty DHL

Odpowiadając na te trendy DHL Parcel w połowie listopada wprowadzi sieć automatów paczkowych POP Box. Uzupełnią one dotychczasową ofertę firmy obejmującą doręczenie do POP oraz doręczenie przez kuriera na wskazany adres. Maszyny pojawią się na terenie całej Polski, między innymi w Warszawie, Trójmieście, Krakowie, Wrocławiu, Katowicach, Poznaniu, Łodzi, Szczecinie, Lublinie, Bydgoszczy, Rzeszowie czy Olsztynie, a także w wielu mniejszych miejscowościach. Automaty POP Box staną przy punktach handlowo-usługowych takich jak np. sklepy spożywcze, stacje benzynowe, apteki i inne. Łącznie we wszystkich lokalizacjach już wkrótce pojawi się kilkaset automatów, a docelowo będzie ich kilka tysięcy.

Wprowadzając automaty paczkowe DHL korzysta ze swojego bogatego międzynarodowego doświadczenia. Pierwszy automat - packstation został zainstalowany przez firmę DHL Parcel Germany w 2001 r.  w Niemczech.

Zaawansowane technologicznie, intuicyjne automaty paczkowe

Wkrótce maszyny do obsługi przesyłek pojawią się również w Polsce. DHL POP Box to automaty wyposażone w funkcje szczególnie istotne dla klientów. Automaty wyposażone będą w intuicyjne ekrany dotykowe, a ich obsługę ułatwi specjalna aplikacja Mój DHL, która poza umożliwianiem szybkiego odbioru i nadawania paczek, pozwoli również na śledzenie bieżącego statusu przesyłki, a w dniu jej doręczenia również trasy kuriera. Dzięki temu klient będzie miał możliwość dokładnego zaplanowania swojego dnia oraz odbioru lub nadania paczki o dogodnej porze. Każdy automat posiadać będzie również funkcję zdalnego otwierania, wyposażony będzie w oświetlenie i daszek chroniący przed niepogodą, a bezpieczeństwo użytkowników i przesyłek zapewniać będzie monitoring. W automatach DHL klienci będą mogli także zapłacić kartą lub blikiem. To wygodne formy płatności, które cieszą się coraz większą popularnością. Dostarczane do automatów DHL paczki będą czekać na klienta aż do czterech dni, czyli znacznie dłużej niż w maszynach dotychczas dostępnych na rynku, oferowanych przez inne firmy kurierskie. Dzięki temu można będzie swobodnie odebrać przesyłkę, która trafiła do POP Box np. podczas wyjazdu na przedłużony weekend.

Klienci oczekują od firm kurierskich pełnej swobody i elastyczności w obszarze doręczeń przesyłek. Coraz częściej decydują się na dostawy w systemie out of home, dzięki czemu swoje zakupy mogą odbierać w najbardziej dogodnym dla siebie czasie i miejscu. W odpowiedzi na te potrzeby regularnie rozwijamy sieć naszych Punktów Obsługi Paczek, a teraz dodatkowo rozszerzamy ofertę DHL o automaty paczkowe. Te działania to także kolejny, ważny krok naszej firmy w stronę zrównoważonego rozwoju. Dostawy do sieci DHL POP oraz automatów paczkowych znacznie przyczyniają się do ograniczenia emisji CO2 – komentuje Agnieszka Świerszcz, CEO DHL Parcel.

Kompleksowa oferta obsługi przesyłek

Automaty POP Box uzupełnią ofertę doręczeń Out of Home DHL. Dołączą do ponad 14 tysięcy Punktów Obsługi Paczek DHL, które zlokalizowane są w największych sieciach handlowych, takich jak m, in. Żabka, Lidl, ABC, Lewiatan czy Kaufland oraz na markowych stacjach paliw – Shell i Moya, czy w salonikach prasowych Inmedio i Kolporter. Mocna sieć automatów to odpowiedź na zróżnicowane potrzeby, oczekiwania i preferencje klientów, a także uzupełnienie oferty, skoncentrowanej do tej pory na punktach obsługi paczek oraz doręczeniu pod wskazany adres.




1  Badanie: Rynek automatów paczkowych w Polsce | Rudolf sam sobie nie poradzi https://www.colliers.com/pl-pl/research/rynek-automatow-paczkowych-w-polsce
2  https://bip.uke.gov.pl/raporty/raport-o-stanie-rynku-pocztowego-w-2021-r-,63.html




tagi: DHL , automaty paczkowe , ,


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51