Rynek napojów niegazowanych w opakowaniach „sleeve" dynamicznie się rozwija. Cała kategoria zanotowała wzrost w ciągu ostatniego roku wartościowo o 17,6% oraz ilościowo o 10% (AC Nielsen JJ 2008/2009).
Wprowadzenie na rynek napoju Hellena Perfect Gruszka było poprzedzone długimi badaniami. Decyzja o rozszerzeniu asortymentu linii napojów niegazowanych Perfect o taki właśnie smak została poparta wysoką sprzedażą 2-litrowego napoju niegazowanego Hellena o smaku gruszkowym.
Nowa Hellena Perfect Gruszka zawiera 20% naturalnego soku, o czym komunikuje umieszczona na butelce etykieta. Nowy produkt nie zawiera sztucznych słodzików.
Linia owocowych napojów niegazowanych Hellena Perfect to kategoria premium. Produkty swoją wysoką jakością dorównują sokom. We wprowadzonej do sklepów w 2009 roku linii konsumenci mogą znaleźć także napoje o smaku: pomarańcza, czarna porzeczka, jabłko, oraz jabłko - wiśnia.
Producent: Jutrzenka Colian
Pojemność: 1,75 l
Cena: ok. 2,79 zł
(Maja Święcka)
tagi: Hellena ,
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Bartosz Olejarski został powołany na stanowisko Dyrektora...
W maju br. ceny w sklepach spożywczych wzrosły średnio rok...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...