Ciastka pod dobrze znaną konsumentom marką Familijne to nowa propozycja od Jutrzenki Colian.
Maślane, Kruche z cukrem i Murzynki to kruche ciastka o domowym, tradycyjnym smaku. Rynkowym wyróżnikiem produktu jest nowy, unikalny kształt, z odrębnym wzorem zdobienia dla każdego smaku ciastek.
Szata graficzna opakowań jest spójna z linią produktów tej marki. Wspólny element w postaci paska z logotypem Jutrzenki umożliwia zbudowanie bloku produktów na półce. A dobrze wyeksponowany logotyp marki Jutrzenka stanowi gwarancję produktu najwyższej jakości. Atrakcyjną i barwną grafikę opakowania uzupełnia czytelna komunikacja smaku oraz informacja o wskaźniku GDA.
Wprowadzeniu na rynek nowego produktu towarzyszy program wsparcia sprzedaży.
(Maja Święcka)
tagi: Jutrzenka ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...