Marka Hellena wprowadziła na rynek nową serię napojów impulsowych. Firma ma duże kompetencje w sprzedaży Oranżady. Produkt ten niezmiennie cieszy się popularnością wśród Konsumentów i był wielokrotnie przez nich nagradzany (np. tytułem Produkt Roku 2009 i Produkt Roku 2010). Nowa Oranżada 0,5l jest rozwinięciem linii tradycyjnych Oranżad 1,25l, które są liderem rynkowym w swojej kategorii. Oranżada 0,5l jest dostępna na rynku w dwóch kolorach: czerwonym oraz białym.
Oranżada Hellena 0,5l nie zawiera ani sztucznych słodzików ani sztucznych barwników. Spośród innych produktów na półce sklepowej z pewnością wyróżnia ją nowoczesny design. Zamiast standardowej etykiety zastosowano nowoczesny rodzaj oklejania butelki - sleeve, czyli folię termokurczliwą. Grafika i kolorystyka etykiety jest spójna z grafiką etykiety papierowej napojów 1,25l. Hellena umieściła także na małych butelkach napis oryginalny smak, który pojawia się na opakowaniach tradycyjnej Oranżady.
Produkt:
- Oranżada czerwona
- Oranżada biała
Cena det.: ok. 1,50 zł
(Maja Święcka)
tagi: Hellena ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...