Jego wyjątkowy wygląd wzorowany na naturalnym kamieniu, udekoruje każde pomieszczenie. Zgodny z najnowszymi trendami wnętrzarskimi design pozwoli na używanie odświeżacza nie tylko w łazience, ale również salonie, sypialni czy kuchni. Dzięki skoncentrowanej formule mini spray wystarcza na tak samo długo, co tradycyjny aerozol. Produkt jest dostępny w 2 wiodących zapachach, które zyskały już dużą rzeszę użytkowników: Japońskim Ogrodzie i Konwalii. Do urządzenia pasują również pozostałe zapasy z kolekcji Brise One Touch Mini Spray. W maju produkt otrzyma szerokie wsparcie reklamowe w TV i POS.
Dystrybutor: SC Johnson Sp. z o.o.
(maj)
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...