Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Wywiad z Martą Całus, Trade & Marketing Managerem w firmie LAKMA
Trzy pytania do Marty Całus, Trade & Marketing Managera w firmie LAKMA, kieruje Monika Górka.
W ubiegłym roku marka Sidolux przeszła całościowy rebranding. Proszę opowiedzieć więcej o zmianie wizerunku i efektach.
Poprzedni rok był dla marki Sidolux wyjątkowy – zarówno pod względem ilości działań, jak również zmian, które miały miejsce w obrębie brandu istniejącego już od 30 lat na rynku. Przygotowaliśmy całkowicie nową odsłonę naszych produktów, odświeżyliśmy logo oraz wygląd opakowań. Rebranding z pewnością pozwolił uzyskać spójność asortymentu, łatwiejszą nawigację pomiędzy liniami produktowymi, a nowe etykiety przyciągają wyrazistym kolorem i nowoczesną formą. Nowy wizerunek był główną częścią strategii komunikacyjnej marki Sidolux w 2022 r. – wszystkie działania realizowane były pod hasłem „Dobrze się sprząta razem”. Zmiana została bardzo dobrze przyjęta przez konsumentów. Równolegle wprowadziliśmy sporo nowości – między innymi uniwersalny spray do czyszczenia Sidolux Multispray. Poza wprowadzaniem nowych produktów rozpoczęliśmy współpracę z Ulą Chincz. Lubiana autorka popularnego bloga i prowadząca kanał na YouTube „Ula Pedantula” podpowiada, jak radzić sobie z codziennymi porządkami oraz skuteczną organizacją domu.
Jakich nowości oraz działań marketingowych możemy spodziewać się w najbliższym czasie?
W tym roku przede wszystkim postawimy na zwiększenie świadomości marki i działania umacniające pozycję Sidolux w jednej z kluczowych kategorii – płynów do szyb i luster. Startujemy z kampanią wizerunkową, budującą przekonanie, że z produktami Sidolux mycie szyb jest czystą przyjemnością. Poprzez zaplanowane działania chcemy zachęcić konsumentów do przetestowania marki Sidolux, która wyróżnia się wysoką jakością oraz szerokim wyborem pięknych zapachów. Potwierdzają to wyniki badań konsumenckich. Ponad 70% kobiet biorących udział w teście jest zdania, że Sidolux ma najładniejszy zapach z dotychczas używanych płynów do okien.
Marka Sidolux to szeroka gama produktów do sprzątania. Czym wyróżniacie się na tle konkurencji?
Wielu konsumentów kojarzy nas głównie z środkami do podłóg i nie zna całej naszej oferty. Posiadamy w portfolio produkty, dzięki którym konsument posprząta cały dom, a naszą przewagą konkurencyjną jest szeroki wybór zapachów. Każdego roku wprowadzamy limitowane zapachy, które wyróżniają się niepowtarzalnymi nutami i czynią sprzątanie dużo przyjemniejszym. Wiele wariantów zapachowych przyjęło się tak dobrze, że konsumenci z utęsknieniem oczekują ich ponownego pojawienia się w sprzedaży – np. lawenda czy kwiat śliwy japońskiej.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.