Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 InPost osiąga kolejny kamień milowy w rozwoju na brytyjskim rynku
InPost osiąga kolejny kamień milowy w rozwoju na brytyjskim rynku
Wtorek, 14 marca 2023
InPost kontynuuje szybki rozwój w Wielkiej Brytanii stawiając urządzenie Paczkomat® InPost numer 5000 – podkreśla to szybki wzrost zapotrzebowania brytyjskich konsumentów na dostawy OOH. Jak pokazują wspólnie przeprowadzone badania z brytyjskim przedstawicielem sieci sklepów Lidl, dostępność maszyn Paczkomat® InPost pozytywnie wpływa na zwiększenie liczby klientów w brytyjskich placówkach dyskontu.
InPost, lider rozwiązań logistycznych dla e-commerce skutecznie kontynuuje swoją europejską ekspansję. W połowie marca b.r. firma oficjalnie potwierdziła montaż 5000 urządzenia Paczkomat® w Wielkiej Brytanii – w ten sposób rynek ten stał się drugim po Polsce krajem z największą liczbą automatów paczkowych InPost. Oznacza to, że konsumenci mogą nadawać i odbierać swoje przesyłki z pomocą około 290 tys. skrytek. Już teraz niemal połowa mieszkańców Londynu, Birmingham i Manchesteru mieszka w promieniu siedmiu minut spacerem od najbliższego urządzenia Paczkomat®.
Rosnąca dostępność maszyn Paczkomat® wynika ze znacznego wzrostu wolumenu obsługiwanych przez InPost przesyłek – w IV kwartale ub.r. zapotrzebowanie na usługi Grupy InPost na rynku brytyjskim wzrosło do takiego poziomu, że firma zdecydowała się na ograniczenie dostępności swoich usług z powodu obaw o przepustowość partnera logistycznego. Uwidacznia to szybki wzrost popytu konsumentów na usługi dostaw poza domem, tzw. dostawy OOH (out of home) na rynku brytyjskim.
– Jesteśmy niezwykle dumni z zainstalowania naszego 5 000-ego urządzenia Paczkomat InPost®. Jest to przełomowy moment nie tylko w rozwoju InPost w Wielkiej Brytanii, ale także w całej Europie. Jest to również ważny krok na drodze do zmiany przyzwyczajeń i sposobu myślenia Brytyjczyków w zakresie wyboru formy dostawy. Wygodne i bezproblemowe korzystanie z naszych urządzeń oraz możliwości odbioru i nadania paczki o dowolnej porze, jak również fakt, że dostawa przez Paczkomat® jest najbardziej ekologicznym sposobem dostawy sprawia, że Brytyjczycy, tak jak Polacy, darzą nasze usługi coraz większą sympatią. Nie bez znaczenia dla ich rosnącej popularności ma również lokalizacja naszych maszyn – można je bowiem znaleźć w miejscach, takich jak stacje kolejowe, benzynowe i supermarkety, co dodatkowo zwiększa wygodę z ich korzystania. Niezależnie od tego, czy klienci dojeżdżają do pracy, wybierają się na kolację z przyjaciółmi, czy też wracają z siłowni, mogą odebrać swoją paczkę w czasie i miejscu, które im odpowiada. – mówi Michael Rouse, dyrektor generalny InPost International i dodaje: W czasach, gdy natężenie ruchu na brytyjskich ulicach wciąż się zwiększa, urządzenia Paczkomat® odgrywają istotną rolę we wspieraniu lokalnych firm poprzez zachęcanie nowych klientów do odwiedzania lokalnych sklepów, w których umiejscowione są właśnie urządzenia InPost. Potwierdzają to ostatnie badania przeprowadzone we współpracy z Lidlem, które wykazały, że 54% użytkowników naszych maszyn dokonało zakupu w sklepie, a prawie połowa z nich potwierdziła, że skorzystanie z urządzenia Paczkomat® było głównym pretekstem do zrobienia zakupów.
Zbudowanie sieci urządzeń Paczkomat® InPost oraz zwiększenie zainteresowania usługą w Wielkiej Brytanii zostało oparte między innymi o partnerstwa z kluczowymi graczami z sektora transportu publicznego czy retailu. Tylko w ostanim czasie InPost nawiązał współprace z głównym operatorem transportu publicznego w Manchesterze, a także siecią supermarketów Morrisons, platformą Vinted i siecią księgarni WHSmith.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.