Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354

Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Somat przedstawia nowy poziom jakości

Kategorie produktów

Somat przedstawia nowy poziom jakości

Czwartek, 16 marca 2023 Autor: Monika Książek , HURT & DETAL Nr 03/205. Marzec 2023
„So what? Somat” to hasło nowej kampanii, która zaprezentuje rewolucyjną kapsułkę Somat Excellence 4w1. Jej twarzą zostanie jeden z najbardziej rozpoznawalnych szefów kuchni – Mateusz Gessler. O aktualnych działaniach oraz kategorii produktów do zmywania opowiada Patricjus Ziecik, Dyrektor Marketingu Laundry&Home Care w Henkel Polska.
Czego w dzisiejszych czasach konsumenci oczekują od produktów do zmywania? Jakie są trendy na tym rynku?

Jest kilka trendów, ale najważniejszy wśród nich to skuteczność. Konsument, który raz zawiedzie się w tej kwestii, już po taki produkt nie wróci. I mówimy tutaj także o efektywności działania w niskich temperaturach, takich jak np. 20 stopni, czy – w przypadku zmywania mechanicznego – pracy urządzenia w trybie eko. To ważne, bowiem korzystanie z tego cyklu pracy zmywarki pozwala konsumentom oszczędzać ilość użytkowanej energii elektrycznej. A to z kolei przekłada się na konkretne oszczędności w ich portfelach. Pozostając w świecie zmywarek – drugim popularnym trendem jest wygoda stosowania – tutaj triumf święcą miękkie kapsułki. To segment rynku, który w tej chwili wartościowo waży najwięcej i najlepiej się rozwija. Pokazuje to preferencje konsumentów, które wskazują na to, że idziemy w kierunku wygody i innowacyjności. W 2022 roku rynek ten rozłożył się tak, że około 40% sprzedaży stanowiły miękkie kapsułki, 35% warianty twarde, zaś dodatki do zmywania 25%.

Jeszcze inny trend to poszukiwanie zapachów, które sprawią, że będziemy się czuć w naszym domu czysto i świeżo. Najpopularniejszy jest aromat cytrynowy – aż połowa Polaków kupuje środki do mycia naczyń pachnące właśnie cytryną. Co jeszcze? W dobie eko pojawił się trend dbania o swoje sprzęty domowe, gdyż lepiej jest zapobiegać, niż naprawiać czy wymieniać, generując więcej elektrośmieci. Ważne są tu więc dodatki, które dają perfekcyjny efekt czyszczenia, pozwalają nie tylko zapobiegać powstawaniu brzydkiego zapachu w urządzeniu, ale także osadzaniu się kamienia i umożliwiają dokładne czyszczenie trudno dostępnych miejsc w zmywarce.

Produkt z oferty, który spełnia wszystkie te wymagania to…

Chcąc posłużyć się przykładem idealnego produktu, który wpisuje się w powyższe trendy w sferze zmywania automatycznego, wymienię nasze miękkie kapsułki Somat Excellence 4w1. Jeśli zaś chodzi o zmywanie ręczne, to mogę polecić nowe produkty z linii Pur Power, które, dzięki specjalnemu enzymowi, są skuteczne w niskich temperaturach. Są także 3 razy gęstsze, co wpływa na ich wydajność. W 2023 r. nasz kluczowy wariant Cytryna został ponownie doceniony przez konsumentów – otrzymał nagrodę Najlepszy Produkt 2023. W linii Power dostępne są 4 warianty zapachowe: Cytryna, Jabłko, Malina i Porzeczka oraz Figa i Granat.

Już niedługo Somat rozpoczyna nową kampanię. Proszę opowiedzieć o współpracy z Mateuszem Gesslerem. Dlaczego akurat to z nim podjęliście współpracę?

Współpraca z Mateuszem Gesslerem wydała nam się naturalnym wyborem. Jest on znanym, rozpoznawalnym szefem kuchni, ekspertem w sprawach gotowania, który prowadzi w Polsce 5 restauracji, a przygotowywane w nich dania są synonimem najwyższej jakości. Jest osobą wprowadzającą w swoje działania innowacje – jako jeden z pierwszych zaoferował Polakom dietę pudełkową, a koncepty otwieranych przez niego restauracji i ich menu są naprawdę wyjątkowe – Ćma czynna przez 24 godziny na dobę, Warszawa Wschodnia z otwartą kuchnią, czy Bergo zlokalizowana aż… w Szklarskiej Porębie. Poza tym Mateusz łączy pokolenia – angażuje się w wychowanie nowych generacji małych kucharzy jako juror w programie Master Chef Junior i szkoli młodych chef’ów w Hell’s Kitchen, który startuje już 1 marca. Bliskie są mu takie wartości jak czas spędzany z bliskimi, a to akurat właśnie Somat chce zaproponować konsumentom w swojej nowej akcji edukacyjnej, o której będziemy mogli mówić już niedługo.

Jaki jest cel współpracy? Na które kanały komunikacji stawiacie?

Celem naszych wspólnych działań jest podkreślenie nowego poziomu jakości produktów marki Somat i zaprezentowanie naszej innowacji, jaką jest Somat Excellence 4w1, który daje nieskazitelną czystość w niskich temperaturach. Potwierdza to także Mateusz Gessler. W ramach kampanii pod hasłem „So what? Somat” będzie emitowany spot telewizyjny, co ciekawe kręcony w Polsce i dla Polski, będą działania digital, w mediach społecznościowych i na YouTubie, sponsorujemy Hell’s Kitchen, będzie kampania PR – właściwie to działania 360 stopni.

Dziękuję za rozmowę.
Monika Książek



tagi: Somat , Henkel Polska , drogeria , sprzedaż , handel , konsument , rynek FMCG ,


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51