Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 WSP Społem: „Wielkanoc to dla nas aktywny czas”
Święta to czas wyjątkowy nie tylko dla konsumentów, lecz także dla całej branży FMCG. Widać to szczególnie w kategorii majonezów i sosów, które jak wiadomo – są głównym „składnikiem” rodzinnej Wielkanocy.
Rynkowi gracze wprost prześcigają się w smakowitych propozycjach dla konsumentów. Producent znanego i lubianego Majonezu Kieleckiego przygotował na marzec i kwiecień szereg niespodzianek. Zaplanowano zarówno działania w obszarze sprzedaży, jak i marketingu; wśród tych ostatnich m.in. ogólnopolską kampanię telewizyjną z wykorzystaniem znanego już spotu reklamowego. Materiał (przedstawiający różne, rodzinne oblicza tradycji) będzie emitowany przy najbardziej znanych programach telewizyjnych. To jednak nie wszystko – w wybranych, popularnych audycjach o charakterze kulinarnym znajdzie się lokowanie produktu. Intensywne działania wspierające sprzedaż zaplanowano także w internecie – spot „Składnik naszej tradycji” pojawi się na platformach VOD. Podobnie, jak w przypadku telewizji, tak i w social mediach wybrani, wysokozasięgowi influenserzy opublikują materiały pokazujące świąteczne dania przygotowywane z wykorzystaniem Majonezu Kieleckiego.
Oprócz emisji reklam, WSP Społem mocno postawi w tym czasie także na działania handlowe w wybranych sieciach, przygotowując eskpozycje POS i promocje skierowane bezpośrednio do konsumentów.
– Wielkanoc to dla nas wyjątkowo aktywny czas i zauważalnie zwiększona konsumpcja Majonezu Kieleckiego. Nasz flagowy produkt w tym czasie notuje nawet 300-procentowy wzrost sprzedaży, dlatego kilka tygodni przed świętami wychodzimy naprzeciw naszym klientom i wprowadzamy promocje cenowe produktów w słoikach 500 i 700 ml. Dzięki większej gramaturze, klienci mogą korzystać z majonezu bez ograniczeń, a jak wiadomo jest on jedną z najważniejszych pozycji na liście zakupowej. Bez niego nie obejdą się bowiem takie tradycyjne specjały, jak sałatki warzywne, jajka, a nawet wypieki. Zwiększone zapotrzebowanie dotyczy jednak nie tylko majonezów. W marcu i kwietniu obserwujemy także zwiększony popyt na wszelkiego typu sosy zimne i chrzany – powiedział Zbigniew Mojecki, Z-ca Prezesa ds. Handlowych.
A jeśli o świątecznych sosach mowa, nie można zapomnieć m.in. o Sosie Kieleckim tatarskim używanym m.in. do jajek, mięs czy pieczeni; Ćwikle z Chrzanem no i oczywiście Chrzanie Luksusowym, będącym idealnym uzupełnieniem wędlin (zwłaszcza tych białych) czy żurku. Dla smakoszy nowatorskich rozwiązań, producent przygotował także nowość: Majonez Kielecki z Oliwkami. Może on zaciekawić konsumentów połączeniem tradycyjnego smaku z nutą śródziemnomorską i dużą zawartością oliwek (12%). Świetnie sprawdzi się on jako składnik wielkanocnych sosów do mięs, drobiu, sałatek z makaronem, ale i dodatek do pieczeni.
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.