Od 14 czerwca do 14 lipca 2024 roku najlepsze drużyny narodowe ze Starego Kontynentu będą walczyły o tytuł Mistrza Europy w 10 różnych niemieckich miastach. O tym, które kraje zmierzą się podczas 51 meczów finałowego turnieju, zadecydują wyniki europejskich eliminacji rozgrywanych od marca 2023 do marca 2024.
Jako Oficjalny Partner Lidl, będący jedną z wiodących handlowych sieci spożywczych w Europie, wspiera europejskie eliminacje oraz UEFA EURO 2024. Trudno o lepsze dopasowanie: Lidl to w tej chwili 12 tysięcy sklepów w 31 krajach, w tym 30 w Europie. Tak jak piłka nożna każdego dnia stanowi rozrywkę dla milionów ludzi, tak Lidl jest wiarygodnym partnerem dla milionów klientów w Europie podczas codziennych zakupów.
Cieszymy się, że możemy być częścią wydarzenia, które ekscytuje nie tylko naszych klientów, ale także naszych pracowników" – mówi Jeroen Bal, Członek Zarządu Divisional Board Customer Lidl International. –
Chcemy sprawić, aby UEFA EURO 2024 było przeżyciem dostępnym dla wszystkich, tak jak dostępne dla wszystkich są nasze produkty" – na przykład poprzez nasze Strefy Kibica Lidla. Wspólnie z innymi krajami, w których działa Lidl, jesteśmy pełni entuzjazmu.Poprzez partnerstwo Lidl chce podkreślić znaczenie świeżych owoców i warzyw oraz sportu dla aktywnego, zdrowego stylu życia. To, co jemy i jak dużo się ruszamy, ma ogromny wpływ na nasze zdrowie oraz środowisko. Dlatego właśnie Lidl nieustannie rozwija asortyment oparciu o założenia diety planetarnej, aby ułatwić klientom podejmowanie świadomych decyzji zakupowych dotyczących produktów zdrowych i wyprodukowanych w sposób zrównoważony. Przykładem takich działań są nowe międzynarodowe standardy działań marketingowych skierowanych do dzieci.
UEFA z dumą wita Lidla jako partnera programu rozgrywek eliminacyjnych oraz turnieju UEFA EURO 2024 – mówi Dyrektor Marketingu UEFA, Guy-Laurent Epstein. – Obecność Lidla na całym kontynencie przyczyni się do promocji tego niezapomnianego wydarzenia. Cieszymy się również, że wspólnie będziemy promować zdrowie i dobre samopoczucie, jako wartości wspólne dla Lidl i UEFA.
Źródło: Żabka