Nasza redakcja była obecna na Międzynarodowych Targach Słodyczy i Przekąsek (ISM) w Kolonii, by na bieżąco informować o najnowszych trendach i innowacjach. Wydarzenie to jest jednym z najważniejszych w branży spożywczej i stanowi doskonałą okazję dla producentów, dystrybutorów oraz przedstawicieli różnych firm z całego świata, by wymienić się wiedzą i nawiązać nowe kontakty biznesowe.
Targi ISM Kolonia 2023
Na tegorocznych targach ISM, które odbyły się w dniach 23-25.04.2023 r., wystawcy z całego świata zaprezentowali swoje produkty w wielu segmentach. Wśród nich znajdziemy m.in. wyroby czekoladowe, wyroby cukiernicze, biszkopty, przekąski czy lody i głęboko mrożone słodycze.
Wydarzenie cieszy się dużym zainteresowaniem. Według danych organizatora, targi ISM Kolonia w 2020 roku (ostatni rok przed pandemią) odwiedziło 37 tys. odwiedzających ze 148 krajów. W tym czasie swoje produkty zaprezentowało ponad 1,7 tys. wystawców z 76 krajów. Na tegoroczne dane musimy jeszcze poczekać, choć wiemy już, że zainteresowanie ISM Kolonia 2023 było bardzo duże.
Polskie firmy na międzynarodowych targach słodyczy i przekąsek
Na tegorocznych targach ISM w Kolonii swoje produkty zaprezentowało także wielu producentów i dystrybutorów słodyczy i przekąsek z Polski. Wśród nich można znaleźć takie firmy jak:
- Bogutti,
- Ewa-Bis,
- Vobro,
- Wawel,
- Eurowafel,
- Mokate,
- Grupa Maspex,
- RC Foods Polska,
- Colian,
- FC Pszczółka.
Dla polskiego sektora udział w takim wydarzeniu jak ISM jest niezwykle ważny. Daje on możliwość zaprezentowania nowych produktów, nawiązania kontaktów z partnerami biznesowymi z całego świata oraz zdobycia wiedzy na temat najnowszych trendów i innowacji w branży.
Food from Poland na targach ISM w Kolonii
Redakcja anglojęzycznego magazynu Food from Poland jak zawsze była obecna na targach ISM – by promować polski sektor spożywczy, rozmawiać z przedstawicielami firm z branży oraz informować na bieżąco o najnowszych trendach prezentowanych na wydarzeniu.
Jak wynika z rozmów z przedstawicielami polskich firm spożywczych, obecność na ISM stanowi dla nich nie tylko okazję do zaprezentowania swoich produktów i zdobycia wiedzy, ale także szansę na nawiązanie nowych, wartościowych kontaktów biznesowych. Targi ISM w Kolonii stanowią idealną platformę do promocji polskich marek i eksportu polskich produktów na rynki zagraniczne.
Fotorelacja dostępna w galerii pod zdjęciem głównym.
Foto: mat. redakcji