Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Carrefour uruchomiła Centrum Kompetencji Franczyzy
Carrefour uruchomiła Centrum Kompetencji Franczyzy
Środa, 26 kwietnia 2023
Szkolenia z efektywności konceptów handlowych i organizacji pracy sklepów franczyzowych, zarządzania personelem, znajomości systemów IT, logistyki, HACCP i wielu innych – wszystkim tym zajmuje się nowootwarte przez Carrefour Polska Centrum Kompetencji Franczyzy. W 2023 sieć planuje przeszkolić w ten sposób 200 swoich franczyzobiorców zarządzających sklepami convenience i supermarketami. Ten nowy standard obejmie również wszystkich przyszłych partnerów biznesowych tej marki.
W Polsce z roku na roku otwiera się coraz więcej sklepów spożywczych w modelu franczyzowym. Trend ten nie jest zaskoczeniem, ponieważ korzystanie z doświadczenia i siły marki dużej i rozpoznawalnej sieci handlowej, potrafi znacząco ograniczyć ryzyko wynikające z prowadzenia własnego biznesu. Przedsiębiorcy decydujący się na taki rodzaj współpracy korzystają również ze wsparcia swojego partnera w zakresie logistyki, marketingu i innych dziedzinach, także w formie specjalnych szkoleń. Wyjątkowe znaczenie tych ostatnich dostrzega i docenia Carrefour Polska, powołując Centrum Kompetencji Franczyzy. Właśnie odbyły się pierwsze zajęcia, zorganizowane dla franczyzobiorców, którzy prowadzą swoje sklepy lub są na drodze do otwarcia własnego biznesu z Carrefour w modelu convenience oraz supermarket.
W programie szkoleń znalazły się zagadnienia z zakresu specyfiki działania konkretnych konceptów, pracy i organizacji placówki franczyzowej oraz zarządzania jej personelem. Omawiano też działające w sieci rozwiązania informatyczne, procesy logistyczne, a także szczegółowe założenia systemu HACCP – słowem wszystko, co jest ważne do efektywnego prowadzenia sklepu franczyzowego. Nowatorskie zajęcia miały też część praktyczną polegającą na szkoleniu odbywającym się w specjalnie przygotowanym działającym na rynku sklepie treningowym. Uczestnicy warsztatów wzięli udział, m.in. w symulacjach i inscenizacjach zdarzeń oraz mieli dostęp do specjalnej platformy szkoleniowej online.
Współpraca franczyzowa jest strategicznym filarem całej Grupy Carrefour, której jesteśmy częścią. Spośród ponad 14 000 sklepów, które mamy w Europie, ponad 80% działa na zasadzie franczyzy i na tym modelu opieramy nasza ekspansję - 9 na 10 nowych sklepów z logotypem Carrefour w Europie otwieramy we współpracy z naszymi partnerami – mówi Krzysztof Łagowski, odpowiedzialny w Carrefour Polska za rozwój sklepów w formacie convenience. - W Polsce oferujemy model franczyzy partnerskiej i w każdym z oferowanych konceptów posiadamy sklepy własne. Dzięki temu mamy ogromne doświadczenie, którym dzielimy się z naszymi franczyzobiorcami. Powstałe właśnie Centrum Kompetencji Franczyzy jest doskonałym miejscem, aby pomagać naszym partnerom w zwiększaniu sprzedaży oraz ich rozwoju managerskiego - dodaje Krzysztof Łagowski.
Współpraca franczyzowa z Carrefour, niezależnie czy prowadzona jest dla sklepu w formacie convenience, super- czy hipermarketu, opiera się na 3 filarach: rentowności, bezpieczeństwie oraz partnerstwie. Są one podstawą naszej strategii i oferty dla partnerów biznesowych - mówi Wojciech Sypień Dyrektor Działu Supermarketów Franczyzowych Carrefour Polska. - Centrum Kompetencji Franczyzy tworzą nasi doświadczeni menedżerowie, którzy najpierw w teorii, a potem w praktyce na działającym sklepie, przekazują swoją wiedzę naszym partnerom. Jestem przekonany, że nasza nowa inicjatywa nie tylko pozwoli im osiągać jeszcze lepsze wyniki w sklepach, ale także dalej inwestować we wzrost dochodowości i rozwój ich biznesu, a także otwierać z Carrefour kolejne sklepy franczyzowe w różnych formatach – podsumowuje Wojciech Sypień.
Carrefour jest znany z innowacyjnego podejścia do franczyzy. Pierwszy sklep franczyzowy tej sieci powstał w Polsce 2007 roku w segmencie convenience. Od tego czasu sieć otworzyła w Polsce ponad 700 sklepów w tym formacie, a także ponad 40 supermarketów franczyzowych, z których pierwszy powstał w 2018 roku. W ubiegłym roku w tej formule rozpoczął działalność pierwszy na polskim hipermarket, zlokalizowany w Bełchatowie.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.