Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Woolworth stawia na Grupę Blix
W maju br. Woolworth, najszybciej rozwijająca się sieć domów towarowych w Niemczech, wkroczy na polski rynek. Tymczasem już dostała mocne wsparcie od Grupy Blix, cieszącej się zaufaniem ponad 4 mln rodzimych konsumentów. Obecnie prowadzona jest kampania propagująca nową markę wśród użytkowników największej w Polsce aplikacji gazetkowej. Shopperzy mogą dodać Woolworth do swoich ulubionych sieci handlowych, by jak najwcześniej otrzymać powiadomienia o pojawieniu się jej ciekawych ofert. Współpraca Grupy Blix z niemieckim gigantem będzie polegać na publikacji oraz promocji jego gazetek, zarówno regularnych, jak dedykowanych konkretnym lokalizacjom, w których będą otwierane nowe sklepy. Kampaniom otwarciowym będzie towarzyszyć wysyłka powiadomień push do konsumentów.
Pierwsze placówki Woolworth zostaną w Polsce otwarte w maju br. Natomiast już teraz prowadzona jest kampania propagująca tę markę wśród użytkowników aplikacji Blix. Shopperzy mogą dodać nową sieć handlową do swoich ulubionych, aby jak najwcześniej otrzymać powiadomienia o pojawieniu się jej gazetek.
– Mamy dla tutejszych konsumentów ponad 8 tys. dobrej jakości artykułów w niskich cenach. I chcemy od samego początku dystrybuować nasze oferty do polskich klientów w sposób ukierunkowany. Dlatego bardzo ważna jest dla nas współpraca z liderem rynku w zakresie cyfrowej komunikacji ofertowej, jakim jest Grupa Blix. Ta firma to nr 1 w Polsce zarówno pod względem zasięgu, jak i liczby aktywnych użytkowników – komentuje Ruben Schmitz, Kierownik Działu Marketingu sieci Woolworth.
Współpraca Woolworth z Grupą Blix będzie polegać na publikacji oraz promocji gazetek reklamowych sieci, zarówno regularnych, jak i dedykowanych jednej, konkretnej lokalizacji, w której nowy sklep będzie się otwierał. Kampaniom otwarciowym będzie towarzyszyć wysyłka powiadomień push do użytkowników aplikacji Blix, zapraszających do zapoznania się z ofertą specjalną.
– Jesteśmy podekscytowani faktem, że sieć Woolworth wybrała właśnie nas na swój główny kanał dystrybucji gazetek promocyjnych w Polsce. Zadecydowała o tym wysoka pozycja rynkowa naszych serwisów. Kolejnym ważnym atutem była jakość prezentowanych e-publikacji. Istotny był też fakt, że gazetki elektroniczne są obecnie najważniejszym sposobem dotarcia do polskich klientów. Poza aspektami ekologicznymi i ekonomicznymi, jest to wyjątkowo wygodny dla konsumenta, a zarazem szybki dla Woolworth kanał komunikacji – mówi dr Krzysztof Łuczak, Head of Retail w Grupie Blix.
W 2022 roku w Niemczech sieć Woolworth z powodzeniem zmieniła swoją komunikację broszurową na czysto cyfrowe ulotki. Jak zapewnia Ruben Schmitz, nowego typu materiały mają wyjątkowo wysoki czas czytania i współczynnik klikalności w porównaniu z odpowiednim rynkiem.
– W trudnych czasach dla handlu detalicznego na całym świecie, również dla tego w Niemczech, sieć Woolworth udowodniła, że właściwie zarządzane sklepy mogą odnosić sukcesy. Teraz bezpośrednia współpraca umożliwi jej dotarcie z gazetką do szerokiego grona klientów. Tym samym zapewni doskonałe wprowadzenie nowej marki i jej oferty handlowej na nasz rynek – dodaje dr Łuczak.
Woolworth, marka pochodząca ze Stanów Zjednoczonych, już od ponad 140 lat oferuje szeroką gamę produktów dostępnych w niskich cenach. Jako obecna niemiecka firma rozpoczęła działalność w 2010 roku od 158 domów towarowych, a teraz posiada ponad 590 sklepów, głównie w centrach miast, parkach handlowych, centrach handlowych i lokalizacjach wolnostojących.
– Jesteśmy nie tylko lokalnym dostawcą artykułów codziennego użytku, ale także pomysłów na przytulny dom. Nasz asortyment obejmuje m.in. odzież dla całej rodziny, obuwie, torby, walizki, produkty dla zwierząt i do majsterkowania, art. papiernicze oraz zabawki. W sumie to 8 tys. artykułów. Około 4 tys. z nich kosztuje mniej niż 3 euro. Każdego dnia przy łącznie 89 bramach załadowuje i rozładowuje się 300 ciężarówek. Już wkrótce zawitają do Polski – podsumowuje Ruben Schmitz z sieci Woolworth.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.