To wydarzenie społeczno-kulturalne, które łączy świat biznesu, kultury, mediów i pasji. Celem eventu jest budowanie kultury wina w Polsce, zacieśnianie więzi z międzynarodowym środowiskiem winiarskim, wymiana doświadczeń, budowanie długofalowych relacji oraz edukacja.
Gośćmi wydarzenia od pierwszej edycji są przedstawiciele uznanych w świecie winiarni, miłośnicy i pasjonaci wina, reprezentanci największych sieci handlowych, właściciele i pracownicy punktów detalicznych, przedstawiciele świata mediów oraz organizacji winiarskich.
Festiwal Wina to możliwość spotkania ciekawych osobowości, wymiany doświadczeń i zdobycia nowej wiedzy. Na zaproszonych gości czekają strefy z winami z różnych zakątków świata. Oprócz degustacji ciekawych pozycji z portfolio TiM S.A. uczestnicy odkrywają smak win niedostępnych na polskim rynku. Podczas tegorocznej edycji wydarzenia po raz pierwszy zaprezentowana zostanie sekcja z personalizowanymi etykietami na wina, winietkami, opakowaniami prezentowymi, zestawami na każdą okazję.
Na szczególną uwagę zasługiwać będzie strefa e-TiM, prezentująca nowy, intuicyjny portal sprzedaży wina dla branży retail. A to nie koniec niespodzianek. Naszym gościom oferujemy panele szkoleniowo-degustacyjne prowadzone przez wybitnych sommelierów należących do Stowarzyszenia Sommelierów Polskich oraz reprezentantów wielokrotnie nagradzanych winiarni.
tagi: TiM , wino , międzynarodowy festiwal wina ,
W listopadzie 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
ALDI kontynuuje dynamiczną ekspansję na polskim rynku...
Najwięcej konsumentów chce kupić podarunki dla 4-5 osób –...
Przedsiębiorcy domagają się konsultowania nowych przepisów...
Może objąć technologie pochłaniania CO2...
Zrównoważona produkcja i zabezpieczenie żywności dla...
Prognozy na najbliższe miesiące są zróżnicowane, a...
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...