Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Coca-Cola HBC Polska rozszerza ofertę – do portfolio dołącza włoska marka Caffè Vergnano
Coca-Cola HBC Polska rozszerza ofertę – do portfolio dołącza włoska marka Caffè Vergnano
Wtorek, 16 maja 2023
Cały rynek kawy w Polsce wart jest około 7 mld złotych. Ponad połowa Polaków pije kawę poza domem i ten odsetek rośnie – na przestrzeni 3 lat o 12pp. Odpowiadając trendy rynkowe i realizując założenia strategii biznesowej 24/7, Coca-Cola HBC rozszerzyła udział tego produktu w swojej ofercie i nawiązała strategiczne partnerstwo z Caffè Vergnano – rodzinną marką z Włoch, z ponad 140-letnią tradycją.
Według badań Centrum Badawczo-Rozwojowego BioStat (2022) aż 65% Polaków wypija średnio od 1 do 2 filiżanek kawy dziennie. Polacy, poza tym, że kochają szczególnie ‘latte’ i ‘espresso’, stają coraz bardziej wymagającymi i dojrzałymi kawoszami, chętnie sięgającymi po wyroby premium.
- Zwyczaje i trendy konsumenckie napędzają rozwój naszego portfolio. Cały czas poszerzamy wachlarz marek, produktów i wariantów smakowych, by nie tylko zaspokajać potrzeby, ale także oczekiwania rynku. Podążając za naszą strategią 24/7, trzy lata temu wprowadziliśmy do naszej oferty kawę - to był strzał w dziesiątkę. Polska jest dziś najsilniejszym rynkiem w tej kategorii w całej grupie Coca-Cola HBC. Na tym nie poprzestajemy i robimy kolejny, ekscytujący krok – strategiczne partnerstwo z Caffè Vergnano – podkreśla Ruža Tomić Fontana, dyrektorka generalna Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie.
Widząc rosnące zainteresowanie polskiego konsumenta kawą premium, Coca-Cola HBC zapowiada rozwój tej kategorii. Wejście w dystrybucję produktów Caffè Vergnano w sektorze HoReCa to dopiero początek. W najbliższych miesiącach firma planuje rozszerzyć ofertę marki o rozwiązania dla biznesu (np. do biur), a dalej także o artykuły z segmentu kaw do domu. Rozwojowi portfolio towarzyszyć będą działania wspierające budowanie świadomości i rozpoznawalności marki.
- Cieszę się, że Caffè Vergnano stało się częścią portfolio Coca-Cola HBC w Polsce – rynku z ogromnym potencjałem na mapie biznesu kawy. Jestem przekonana, że dzięki wsparciu tak silnego zespołu, osiągniemy świetne wyniki. Bardzo dziękuję za zaangażowanie i pracę włożoną już w rozwój naszej marki. Tak ważne kroki biznesowe jak ten mają dla mnie i naszej rodziny ogromne znaczenie – mówi Carolina Vergnano, prezeska Caffè Vergnano.
Marka z tradycjami
Włoski styl, rodzinna tradycja, zrównoważone podejście do biznesu, wyjątkowy smak i wysoka jakość to atrybuty Caffè Vergnano, która już od ponad 140 lat cieszy swoim smakiem mieszkańców Półwyspu Apenińskiego. Historia marki sięga 1882 roku, kiedy to jej twórca – Domenico Vergnano, otworzył pierwszy, butikowy sklepik z kawą.
Tradycje związane z marką i specjalna receptura kawy przekazywane są z pokolenia na pokolenie. Wyróżnikiem Caffè Vergnano jest jej jakość powstała w procesie powolnego, starannego sposobu palenia wyselekcjonowanych ziaren. Oferta w Polsce składa się z ponad 10 propozycji kaw premium od 100% arabiki po jej mieszanki z robustą. Znajdują się w niej ekskluzywne kompozycje z najlepszych odmian kawy na świecie - Linia 1882 oraz produkty linii Classic: od owocowych Mille i Espresso Dolce '900 do pełnych smaku Espresso Crema '800, poprzez kawy o intensywnym aromacie i kremowej konsystencji: Espresso Ricco '700, Espresso Classico '600, aż po delikatniejszy smak bezkofeinowego wariantu Decaffeinated.
Znani eksperci nie mają żadnych złudzeń. 2024 rok pod...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.