Na gości festiwalu czekało 18 stref wystawienniczych, gdzie mogli zdegustować wina dostępne w portfolio TiM S.A., a także spróbować marek, które są niedostępne na polskim rynku.
Uczestnicy wzięli udział w 12 panelach szkoleniowo-degustacyjnych prowadzonych przez 6 prelegentów, wielokrotnie nagradzanych sommelierów, członków Stowarzyszenia Sommelierów Polskich oraz reprezentantów winiarni.
Na uczestników czekała również prezentacja intuicyjnego portalu sprzedaży wina – platformy eTiM oraz sekcja prezentowa, w której przedstawiono personalizowane etykiety, winietki, ozdobne kartoniki, zestawy upominkowe.
Goście mieli okazję zdegustować najwyższej jakości sery, lokalne przekąski i wędliny oraz wyborne, ręcznie robione praliny z belgijskiej czekolady.
Międzynarodowy Festiwal Wina był źródłem wiedzy i niezwykle inspirującym przeżyciem dla wszystkich gości.
tagi: festiwalwina , TiM , wino ,
W listopadzie 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
ALDI kontynuuje dynamiczną ekspansję na polskim rynku...
Najwięcej konsumentów chce kupić podarunki dla 4-5 osób –...
Przedsiębiorcy domagają się konsultowania nowych przepisów...
Może objąć technologie pochłaniania CO2...
Zrównoważona produkcja i zabezpieczenie żywności dla...
Prognozy na najbliższe miesiące są zróżnicowane, a...
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...