– Nasza Stokrotka powstała z myślą o możliwości robienia tańszych zakupów i ich łatwiejszego zaplanowania. Stale rozwijamy nasze rozwiązanie, proponując klientom atrakcyjne akcje promocyjne i dodając nowe, przydatne funkcjonalności. Wraz z uruchomieniem przelewów Płatków i Znaczków, oszczędzać można jeszcze więcej i szybciej – mówi Daria Raganowicz, specjalista ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.
Z aplikacji Stokrotki korzysta już ponad 1,5 miliona osób. W kwietniu tego roku na podstawie opinii użytkowników w Google Play i App Store Nasza Stokrotka ponownie została najlepiej ocenianą aplikacją wśród ogólnopolskich sieci spożywczych1.
1 Wynik uzyskany na podstawie ocen aplikacji lojalnościowych uśredniony dla Google Play i App Store w kwietniu 2023 r.
tagi: aplikacja , Nasza Stokrotka , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Związek Polskich Przetwórców Mleka apeluje o utrzymanie...
W maju rdr. spadł ruch w placówkach sieci fast food – w...
W maju br. kawa mielona zdrożała rdr. w sklepach o 25,1%, a...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...