Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 20% wzrost sprzedaży Global Cosmed S.A. i 6,7 mln zł EBITDA
20% wzrost sprzedaży Global Cosmed S.A. i 6,7 mln zł EBITDA
Środa, 31 maja 2023
Potencjał technologiczny, organizacyjny i produktowy Global Cosmed S.A. przełożył się w pierwszym kwartale 2023 roku na znaczącą poprawę wyników finansowych. Dynamiczny wzrost sprzedaży własnych marek przełożył się na 103 mln zł obrotu skonsolidowanego ze sprzedaży a osiągnięta EBITDA na poziomie 6,7 mln zł oznacza ponad trzykrotny wzrost r/r.
20% wzrost sprzedaży to efekt zaplanowanych i zrealizowanych działań w każdym z obszarów działalności. Inwestycje poczynione w re-branding naszych własnych marek przynoszą oczekiwane efekty, produkty Bobini, Apart czy Kret zdobywają coraz szersze grono konsumentów. Nowy design, udoskonalone formuły, w dużej mierze wegańskie i oparte na składnikach pochodzenia naturalnego, podane w przyjaznych dla środowiska opakowaniach to benefity, które doceniają nasi konsumenci. Kolejnym przykładem strategicznych inwestycji jest nasza marka Sofin, znana do tej pory głównie z płynów do płukania. Dziś Sofin to kompletna paleta detergentów posiadająca w asortymencie: kapsułki i płyny do prania, koncentraty do płukania czy też boostery zapachowe, obecne m.in. na rynkach: polskim, niemieckim, szwajcarskim, czeskim, węgierskim i ukraińskim. Potencjał marki Sofin jest dla nas jednym z filarów rozwoju, co potwierdzają wyniki sprzedaży osiągnięte w Q1 ’23, czyli ponad dwukrotny wzrost względem analogicznego okresu poprzedniego roku. Ambicje Sofina sięgają zarówno naszych rynków macierzystych, czyli Niemiec i Polski, jak również sprzedaży eksportowej.
„Równie ważne, jak rozwój produktów i sprzedaży, jest udoskonalanie systemów produkcyjnych. Decyzja o przeniesieniu części produkcji ze Świętochłowic do innych zakładów wpłynie na poprawę efektywności. Przykładem jest nasz zakład w niemieckim Stadtilm. Dzięki przeprowadzonym inwestycjom oraz realokacji dwóch maszyn ze Świętochłowic, uzyskaliśmy już w pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku wzrost produkcji o 1,5 mln sztuk w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku. To konkretne oszczędności w kosztach transportu i emisjach gazów cieplarnianych (produkcja w Stadtilm opiera się na zielonej energii elektrycznej), co jest niezwykle istotnym czynnikiem budowania efektywności i przewagi konkurencyjnej na stale rosnącym niemieckim rynku sprzedaży” skomentowała Magdalena Miele, Wiceprezes Zarządu Global Cosmed S.A.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.