Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Żabka uruchomi 124 sklepy sezonowe
W tym roku Żabka uruchomi 124 sklepy sezonowe, czyli o ponad 20 proc. więcej niż w roku ubiegłym. Pierwsze z nich, w popularnych nadbałtyckich miejscowościach, zostały otwarte już w drugiej połowie kwietnia, dzięki czemu klienci mogli z nich korzystać podczas wypoczynku w trakcie długiego weekendu majowego. Docelowo, większość będzie otwarta przed Bożym Ciałem. W tym roku sezonowe Żabki pojawią się w 24 nowych lokalizacjach, m.in. w osadzie Przyjezierze nad Jeziorem Ostrowskim (woj. kujawsko-pomorskie), w kaszubskich wsiach Nadole i Swornegacie (woj. pomorskie), we wsi Mielenko na Pojezierzu Słowińskim (woj. zachodniopomorskie) oraz w stolicy polskiego żeglarstwa, czyli Giżycku (woj. warmińsko-mazurskie). Sklepy sezonowe zapewniają wygodę turystom, dając im stały dostęp do oferowanych przez sieć produktów i usług. Są także szansą na dodatkowy rozwój i przychód dla franczyzobiorców, którzy na co dzień prowadzą sklep w standardowych lokalizacjach.
– Z roku na rok otwieramy coraz więcej sklepów sezonowych po to, aby być jeszcze bliżej naszych klientów i upraszać im życie, a w konsekwencji uwalniać ich czas. Chcemy, by w trakcie wakacyjnych urlopów czy weekendowych wyjazdów mogli w pełni cieszyć się wypoczynkiem. Bez względu na miejsce – zarówno w nadbałtyckich miejscowościach, jak i nad mazurskimi jeziorami – w sezonowych Żabkach można znaleźć dobrze znany klientom asortyment, który jest sprawdzonym i bezpiecznym wyborem, a także skorzystać z szeregu wygodnych usług – mówi Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych w Żabka Polska.
Coraz więcej sezonowych Żabek
Pierwsze modułowe sklepy sezonowe Żabki powstały w 2016 roku nad morzem – w Międzywodziu i Międzyzdrojach. Od początku są one bardzo dobrze postrzegane przez klientów i współpracujących z siecią franczyzobiorców, dlatego co roku Żabka rozwija ten koncept. Sklepy sezonowe sieci Żabka to zarówno placówki stacjonarne, jak i te zlokalizowane w specjalnie postawionych pawilonach. Sieć rozwija koncept w miejscowościach letniskowo-turystycznych, które klienci wybierają jako cel swoich wakacyjnych urlopów czy weekendowych wycieczek.
– W zeszłym roku prowadziłam sklep sezonowy w Trzęsaczu, w tym zdecydowałam się na placówkę zlokalizowaną w Międzyzdrojach. Tego typu punkty handlowe mają bardzo duży potencjał sprzedażowy i są chętnie odwiedzane przez klientów – mówi Barbara Budnik, franczyzobiorczyni sklepu Żabka. – Zarządzanie taką placówką to bardzo ciekawe doświadczenie zawodowe, które przynosi również wymierne korzyści finansowe – dodaje.
W 2023 roku Żabka uruchomi aż 28 kontenerowych sklepów sezonowych oraz 96 placówek stacjonarnych, również działających sezonowo. Najwięcej sezonowych Żabek pojawi się nad Bałtykiem – m.in. 8 w Mielnie, 7 w Łebie, 7 w Niechorzu, 6 w Jarosławcu, 6 w Międzywodziu, 6 we Władysławowie i 5 w Rewalu. Placówki sezonowe Żabki działać będą także nad jeziorami – w miejscowościach Giżycko, Jedwabno, Mikołajki, Ruciane Nida (wszystkie w woj. warmińsko-mazurskim), Nowęcin (woj. pomorskie) oraz Okuninka i Zwierzyniec (obie w woj. lubelskim). Sezonowych Żabek nie zabraknie także w miejscowościach położonych nad zalewami. Znaleźć je będzie można w Sielpi Wielkiej nad zalewem Sielpia (woj. świętokrzyskie) oraz w Nowej Łuce nad zalewem Siemianówka (woj. podlaskie).
Korzyści dla klientów i dla franczyzobiorców
Sklepy sezonowe to z jednej strony wygoda dla turystów, którzy mogą w nich wygodnie dokonywać codziennych zakupów spożywczych w czasie urlopu, wybierając spośród dobrze znanych sobie produktów. Z drugiej strony, to możliwość dodatkowego rozwoju i przychodu dla współpracujących z siecią franczyzobiorców, którzy na co dzień prowadzą sklep w standardowych lokalizacjach w regionie.
Co więcej, łącznie 17 sklepów, które były sklepami sezonowymi, jest obecnie sklepami stałymi. Są wśród nich m.in. placówki w Charzykowach, Dziwnówku, Mielnie, Niechorzu czy Rewalu. Dzięki temu klienci przez cały rok dostęp do oferowanych przez Żabkę produktów i usług, a franczyzobiorcy mogą dalej rozwijać swój biznes z Żabką.
– Mój sklep w Międzyzdrojach usytuowany jest przy Promenadzie Gwiazd i odwiedza go codziennie bardzo dużo klientów, a wielu już o 6 rano czeka na ciepłe bułki. Nasi klienci są bardzo wymagający. Znają Żabkę, a w sklepach zlokalizowanych w miejscowościach turystycznych szukają swoich ulubionych produktów. Ważna jest zatem dbałość o codzienne dostawy i świeże produkty – mówi Barbara Budnik.
Jako sieć, Żabka zapewnia prowadzącym sklepy sezonowe franczyzobiorcom pawilon wraz z całym wyposażeniem i umożliwia prowadzenie takiego punktu zgodnie ze standardami sieci. Franczyzobiorcy jako niezależni przedsiębiorcy, samodzielnie podejmują decyzje dotyczące zatrudnienia pracowników, w tym rekrutacji oraz ewentualnych benefitów.
Inflacja przekładająca się na presję płacową, rosnące...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.