Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Jak sztuczna inteligencja wspiera sieci handlowe?
Transformacja cyfrowa – obok transformacji formatu i transformacji odpowiedzialności – jest jednym z głównych kierunków strategicznych w rozwoju sieci handlowych. Liderem takiej transformacji w Polsce jest Żabka. Praktycznie każdy obszar działalności sieci został objęty transformacją. Ponad 15% osób zatrudnionych w centrali Żabki to osoby zajmujące się nowymi technologiami. Sztuczna inteligencja, zaawansowana analityka, uczenie maszynowe to narzędzia, które na co dzień wspierają ludzi w podejmowaniu decyzji biznesowych. Trudno już dzisiaj wyobrazić sobie pracę bez wsparcia tego typu rozwiązań. Przykładem jest aplikacja mobilna Żabki skierowana do konsumentów, która jest jedną z najbardziej popularnych aplikacji konsumenckich w Polsce. Tworzy ona pomost pomiędzy światem realnym i cyfrowym. Warto podkreślić niezwykle istotny fakt, który być może z punktu widzenia klienta nie jest tak bardzo widoczny i namacalny.
– Mam na myśli segmentację i personalizację. My dzisiaj, wykorzystując rozbudowane algorytmy biorące pod uwagę bardzo wiele czynników, jesteśmy w stanie z chirurgiczną precyzją dopasować zarówno format sklepu, layout sklepu, ale też i asortyment – powiedział serwisowi eNewsroom.pl podczas Kongresu Retail Trends 2023 Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych Żabka Polska. – Dzięki temu klient przychodząc do swojego sklepu ma ten asortyment, którego rzeczywiście oczekuje. I to jest niezwykle istotna wartość z punktu widzenia klienta. Druga rzecz to elastyczność formatu. Jesteśmy w stanie dopasować się do każdej lokalizacji. Odnosząc to do naszej ekspansji – proszę zauważyć, że w ciągu ostatnich kilku lat nasz format bardzo mocno się zmienił. Dziś jesteśmy obecni jako Żabka mobilna, Żabka kontenerowa, ale również Żabka autonomiczna. Dosłownie kilka tygodni temu otworzyliśmy pierwszą wyspę Żabki w centrum handlowym, a kolejne kilka czeka już do otwarcia jeszcze w pierwszym półroczu. Tak więc nasza elastyczność formatu bez wątpienia decyduje o dzisiejszym sukcesie Żabki. Wierzę głęboko, że dopasowanie, segmentacja i odpowiednio skrojona oferta oraz asortyment to jest to, czego od nas dzisiaj oczekuje konsument – wskazuje Kijewski.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.