„Po wiosenno-letniej edycji, postanowiliśmy zaskoczyć konsumentów także jesienią. Ptasie Mleczko® to codzienny ulubieniec, który wraz z pyszną kawą uprzyjemni pierwsze, jesienne dni. Ich połączenie gwarantuje przepis na słodką chwilę przyjemności, której od czasu do czasu potrzebuje każdy z nas. Zachęcamy do dzielenia się nią z bliskimi, bo tak jak mówi hasło naszej wspólnej kampanii – „Przyjemniej razem” - mówi Jakub Łagoda, Junior Brand Manager Ptasie Mleczko® w LOTTE Wedel.
W ten sposób do portfolio marki dołączył nowy, limitowany wariant na jesień, inspirowany kawą Costa Coffee. Ptasie Mleczko® o smaku Caramel Macchiato, bo o nim mowa, tworzy idealne połączenie kawy i karmelu, zamknięte w formie dwuwarstwowej pianki oblanej oryginalną wedlowską czekoladą mleczną. Rozpływająca się w ustach pianka umili każdy dzień, niezależnie od okoliczności i obecnej za oknem aury.tagi: Ptasie Mleczko , Costa Coffee , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...