Sieć Netto konsekwentnie realizuje swoją strategię rozwoju na południu Polski i umacnia rynkową pozycję w regionach, w których jest obecna od lat. Kierownictwo polskiej spółki duńskiego koncernu Netto zapowiedziało otwarcie 30 nowych sklepów w tym roku, dotąd otwarto 5. Wszystko wskazuje więc na to, że plan rozwoju zostanie zrealizowany.
Nowe markety ze Scottiem w logo mają od 700 (Bogatynia) do 660 mkw. powierzchni handlowej, we wszystkich powstały stoiska poddzierżawców: mięsne, piekarnia i kiosk z prasą. W każdym z nowych Netto znalazło zatrudnienie 12 osób (9 sprzedawców i trzyosobowe kierownictwo). Klienci mają do dyspozycji wygodne parkingi. Co ważne - za zakupy w każdym nowym Netto można zapłacić kartą.
Tradycją w sieci są promocyjne atrakcje w dniu otwarcia nowego sklepu, tak będzie i tym razem. Poza tym, całkowicie za darmo, co dwie godziny klienci otrzymają prezenty od partnerów handlowych Netto - firm Drobimex i Bastek. Można też będzie przynieść tego dnia reklamówki innych sieci handlowych - zostaną wymienione bezpłatnie na nową, wytrzymałą torbę z logo Netto.
Nie zabraknie tradycyjnego rodzinnego pikniku otwarciowego, podczas którego miło będzie można spędzić czas z całą rodziną. Nowe sklepy będą czynne w godz. od 7 do 21 od poniedziałku do soboty, oraz od godz. 8 do 20 w niedziele.
Duńska sieć osiedlowych sklepów spożywczych jest obecna na polskim rynku od sierpnia 1995 roku, kiedy to otwarty został pierwszy sklep w Szczecinie. Netto posiada dwa centra dystrybucyjne: w Motańcu pod Szczecinem oraz w Domasławie pod Wrocławiem.
Na zdjęciu: Netto w Opolu
(Maja Święcka)
tagi: Netto ,
Całkowite zadłużenie segmentu food trucków nadal utrzymuje...
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...