„Tytuł „Serowy Król” - Nagroda Konsumentów - otrzymały cieszące się dużą popularnością na rynku – sery topione w plastrach (złoty ementaler, gouda, cheddar, tost, z szynką, gouda bez laktozy). Natomiast „HIT Serowy” w kategorii serów topionych przyznano Złotemu Ementalerowi pakowanemu w formie kostki, krążka i plastrów. - Nagrody te są dla nas dużym wyróżnieniem i potwierdzeniem doskonałej jakości naszych produktów, uznaniem nie tylko przez Ekspertów, ale także przez Konsumentów, bo to właśnie oni samodzielnie wybierali laureatów jednej z nagród" - mówi Aneta Będkowska Marketing Manager w SERTOP sp. z o.o.
tagi: Sertop , Festiwal Serów w Olsztynie , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Związek Polskich Przetwórców Mleka apeluje o utrzymanie...
W maju rdr. spadł ruch w placówkach sieci fast food – w...
W maju br. kawa mielona zdrożała rdr. w sklepach o 25,1%, a...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...