Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354

Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Paczkomat® InPost najlepiej motywuje do zakupów online

Z rynku FMCG

Paczkomat® InPost najlepiej motywuje do zakupów online

Poniedziałek, 02 października 2023
Według najnowszego raportu Gemius 2023 aż 95% osób, które robią zakupy online i zamawiają dostawy do automatu paczkowego (86% kupujących), wskazuje możliwość odebrania przesyłki przez Paczkomat® InPost jako najbardziej motywujące do zakupów. Nadal też Paczkomat® InPost jest najczęściej wybieraną formą dostaw zakupów – wybiera go aż 93% osób zamawiających do automatu paczkowego.
Jeśli chodzi o zwroty, internauci preferują darmową wysyłkę automatem paczkowym – tu także zanotowano jednoznaczną preferencję dla usługi Paczkomat® InPost na poziomie 89%.

Dostawa, która odbywa się do 12 godzin, jest motywująca do częstszych zakupów online dla 83% badanych. Darmowa dostawa zachęca do częstszego robienia zakupów przez internet – przy czym im wyższa wartość zakupionych produktów, tym większe oczekiwanie jego darmowej dostawy.

– Paczkomat® InPost od lat króluje w wynikach badań, jeżeli chodzi o dostawy zakupów online. Ta pozycja jest dla nas najlepszą oceną i rekomendacją. Nasi klienci są wymagający, ale zawsze mogą liczyć na najwyższą jakość usług oferowanych przez InPost – który od lat jest pionierem innowacyjnych rozwiązań logistycznych oraz także benchmarkiem dla całego rynku. Raport Gemius pokazuje sprzedawcom internetowym, że warunkiem sukcesu w polskim e-commerce jest oferowanie dostaw do naszych maszyn i wprost przekłada się na poziom zamówień. Paczkomat® InPost to ważny i niezbędny element rynku e-commerce, kreujący trendy oraz przyzwyczajenia konsumentów. Podobne zjawiska zaczynamy też obserwować w Europie, gdzie obecnie wprowadzamy nasze rozwiązania technologiczne opracowane i rozwijane w Polsce – powiedział Rafał Brzoska, założyciel i prezes zarządu InPost.

Wg badań Kantar, aż 94% kupujących online jako formę dostawy wybiera Paczkomat® InPost1, a 82% sprzedających online wybiera Paczkomat® jako formę wysyłki. Ponadto 82% polskich internautów uznaje Paczkomat® InPost za najbardziej ekologiczną formę dostaw. Badani uważają, że InPost wykorzystuje nowe technologie (81%), dostarcza przesyłki na czas (82%), na InPost można polegać (77%) oraz że lubią markę InPost (78%).

Badania konsumenckie potwierdzają także, że InPost jest najlepiej rozpoznawaną marką wśród internautów w Polsce. Znajomość wspomagana marki wynosi aż 97%, a znajomość spontaniczna 83%2.

InPost jest laureatem polskiej edycji nagrody Best Brands Award – został nagrodzony w kategorii Best Life Changing Technology Brand za innowacje i rozwiązania, które zmieniły życie konsumentów, dzięki czemu żyje się wygodniej i przyjemniej.

Ponadto InPost został w 2023 roku laureatem aż 4 nagród podczas Mobile Trends Awards 2022 i tym samym stał się najliczniej nagrodzoną firmą w tym prestiżowym konkursie. InPost zdobył statuetkę w kategorii „Usługi” za rozwój aplikacji InPost Mobile, a dodatkowo został uhonorowany nagrodami specjalnymi od internautów oraz od organizacji społecznej „Widzialni”.



Źródło:InPost
Fot: mat. prasowe




1  ŹRÓDŁO: Badanie Kantar, Maj 2023
2  ŹRÓDŁO: Badanie Kantar, Maj 2023



tagi: Paczkomaty , InPost , zakupy online , transport , dostawa , logistyka , handel ,


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51