Przewidywane w ostatnim okresie wzrosty wyników finansowych znajdują odzwierciedlenie w kolejnym z rzędu sprawozdaniu giełdowym. Kilkukrotny wzrost zysku netto rok do roku zdaniem Prezeski firmy, Magdaleny Miele, to zasługa konsekwentnie wdrażanej strategii biznesowej i zintegrowanych procesów tworzenia produktu. Zgrany, wysokiej jakości Zespół pracowników buduje portfolio od projektowania, poprzez produkcję, marketing i sprzedaż zachowując pełną kontrolę nad bezpieczeństwem, jakością produkcji i produktu. Wzrost wolumenów, sprzedaży a co za tym idzie obecne wyniki finansowe nie byłyby możliwe, gdyby nie wdrożone w ostatnich 3 latach usprawnienia:
„Skala działania i struktura organizacji Grupy Kapitałowej Global Cosmed pozwala na zaspokojenie oczekiwań wszystkich klientów. Dostarczamy produkty dobrej jakości za rozsądną cenę, co powoduje wzrost zaufania konsumentów i idące za tym wzrosty sprzedaży marek Global Cosmed: Kret, Sofin, Bobini, Apart. Wyniki finansowe zaczynają mieć odzwierciedlenie w wycenie giełdowej (ponad 50% wzrost cen akcji na początku listopada w stosunku do początku stycznia), inwestorzy z większym zainteresowaniem spoglądają na akcje naszej firmy. To cieszy i liczymy na więcej” skomentowała Magdalena Miele, Prezeska Zarządu Global Cosmed S.A.
Źródło: Global Cosmed
tagi: Global Cosmed , wyniki finansowe , drogeria , sprzedaż , handel , konsument , rynek FMCG , kosmetyki , środki higieny , środki czystości ,
Według najnowszego raportu rynkowego, 80,4% Polaków w wieku...
Przedstawiciele Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol udzielili...
Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...