Przewidywane w ostatnim okresie wzrosty wyników finansowych znajdują odzwierciedlenie w kolejnym z rzędu sprawozdaniu giełdowym. Kilkukrotny wzrost zysku netto rok do roku zdaniem Prezeski firmy, Magdaleny Miele, to zasługa konsekwentnie wdrażanej strategii biznesowej i zintegrowanych procesów tworzenia produktu. Zgrany, wysokiej jakości Zespół pracowników buduje portfolio od projektowania, poprzez produkcję, marketing i sprzedaż zachowując pełną kontrolę nad bezpieczeństwem, jakością produkcji i produktu. Wzrost wolumenów, sprzedaży a co za tym idzie obecne wyniki finansowe nie byłyby możliwe, gdyby nie wdrożone w ostatnich 3 latach usprawnienia:
„Skala działania i struktura organizacji Grupy Kapitałowej Global Cosmed pozwala na zaspokojenie oczekiwań wszystkich klientów. Dostarczamy produkty dobrej jakości za rozsądną cenę, co powoduje wzrost zaufania konsumentów i idące za tym wzrosty sprzedaży marek Global Cosmed: Kret, Sofin, Bobini, Apart. Wyniki finansowe zaczynają mieć odzwierciedlenie w wycenie giełdowej (ponad 50% wzrost cen akcji na początku listopada w stosunku do początku stycznia), inwestorzy z większym zainteresowaniem spoglądają na akcje naszej firmy. To cieszy i liczymy na więcej” skomentowała Magdalena Miele, Prezeska Zarządu Global Cosmed S.A.
Źródło: Global Cosmed
tagi: Global Cosmed , wyniki finansowe , drogeria , sprzedaż , handel , konsument , rynek FMCG , kosmetyki , środki higieny , środki czystości ,
Polscy producenci mięsa drobiowego walczą o silną pozycję...
W tym roku tylko 11,2% Polaków postanowiło zorganizować...
Sprzedaż perfum i kosmetyków na lotniskach była wyższa o...
Głównie przez drożejącą żywność i sytuację na Bliskim...
Przedsiębiorcy domagają się konsultowania nowych przepisów...
Może objąć technologie pochłaniania CO2...
Zrównoważona produkcja i zabezpieczenie żywności dla...
Prognozy na najbliższe miesiące są zróżnicowane, a...