Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354

Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Glovo podsumowuje cztery lata działalności na polskim rynku

Handel

Glovo podsumowuje cztery lata działalności na polskim rynku

Czwartek, 23 listopada 2023
Blisko 6 milionów Polaków korzystających z aplikacji Glovo, ponad 15000 aktywnych sklepów, wzrost liczby zamówień znacznie przekraczający tempo wzrostu całej kategorii w Polsce w ciągu ostatnich 12 miesięcy to niezaprzeczalne sukcesy platformy, która w listopadzie obchodzi czwartą rocznicę swojej obecności na polskim rynku. Te liczby mówią same za siebie i potwierdzają solidną pozycję Glovo jako kluczowego gracza w obszarze dostaw i zakupów online w Polsce.
Glovo zadebiutowało na polskim rynku w 2019 roku. W ciągu czterech lat, pomimo bardzo intensywnej konkurencji, z mało znanej marki stała się nr 2 pod względem udziału w rynku i zdecydowanie najszybciej rosnącą platformą w Polsce.

„Planując ekspansję na polski rynek znaliśmy jego realia oraz konkurencję. Mieliśmy świadomość, że nie będzie łatwo zawojować rynek, dlatego skupiliśmy się na rozbudowie naszej oferty, szybkiej ekspansji do 200 miast w Polsce oraz wyjściu poza klasyczne dostawy z restauracji. Jak się okazało był to strzał w dziesiątkę - zapewnia Carlos A. Silvan, General Manager Glovo Polska. - W ciągu ostatniego roku zanotowaliśmy imponujący wzrost o 40% w liczbie aktywnych partnerów z sektora handlowego i gastronomicznego, co czyni nas aplikacją oferującą najszerszy wybór sklepów i restauracji w Polsce. Dzięki Glovo, oprócz dań z restauracji, można zamawiać także produkty spożywcze, kosmetyki, artykuły dla zwierząt, kwiaty, a nawet pieluchy dla dzieci - słowem wszystko, co jest w danej chwili potrzebne”. Firma podwoiła również zasięg dotarcia - usługi Glovo dostępne są już w 200 miastach w całej Polsce, co oznacza dostęp do aplikacji aż dla 80% populacji miejskiej w kraju - pobrało ją już blisko 6 milionów osób.

Dzięki współpracy z takimi topowymi markami jak Biedronka, McDonald’s czy Kontigo Glovo stało się głównym graczem na rynku szybkich dostaw, o czym świadczy fakt, że przez trzy kolejne lata Glovo jest najczęściej pobieraną aplikacją dedykowaną dostawom.

Rekordy realizowanych dostaw Glovo pobija także dzięki współpracy z Biedronką w ramach usługi BIEK - czyli ekspresowych dostaw w 20 minut. Usługa dostępna jest w wybranych strefach sześciu największych miast: Gdańska, Krakowa, Łodzi, Poznania, Warszawy i Wrocławia. W ramach tej ekspresowej dostawy użytkownicy aplikacji mogą zamówić setki produktów, w tym m.in. warzywa, owoce, mięso, ryby, lody, kosmetyki i artykuły pielęgnacyjne.

Realne korzyści dla małych i średnich firm

Glovo jest także świadome potrzeb małych i średnich firm, które stanowią ponad 90% spośród ponad 15000 partnerów aplikacji w Polsce. Dlatego firma angażuje się w pomoc lokalnym przedsiębiorstwom, umożliwiając im wejście na cyfrowy rynek za pomocą zintegrowanych rozwiązań do prowadzenia działalności online. To wsparcie obejmuje nie tylko właścicieli małych restauracji, ale także sklepów spożywczych, kwiaciarni i wszystkich, którzy szukają wsparcia. Dzięki temu małe i średnie przedsiębiorstwa mogą łatwiej sprzedawać swoje produkty, skutecznie zarządzać działalnością i rozwijać się, korzystając z możliwości oferowanych przez platformę cyfrową Glovo. Co istotne, dzięki rejestracji na Glovo, przedsiębiorstwa te mają szansę zwiększenia swoich przychodów nawet o 40%.

Couriers Pledge i Glovo center wsparciem dla kurierów

W 2022 roku, przy udziale organizacji pozarządowej Fairwork, Glovo wprowadziło „Zobowiązanie wobec kurierów” - zestaw inicjatyw oferujących kurierom świadczącym usługi dla Glovo świadczenia socjalne, ubezpieczenie, wysokie standardy bezpieczeństwa, wsparcie finansowe w przypadku choroby lub narodzin dziecka oraz dostęp do dodatkowych szkoleń umożliwiających naukę nowych umiejętności w różnych dziedzinach (np. zajęcia językowe i komputerowe) i rozwój kariery w nowych obszarach. Projekt „Zobowiązanie wobec kurierów” przekłada się globalnie także na zwiększoną satysfakcję kurierów - 80% z nich deklaruje, że jest zadowolona lub bardzo zadowolona ze świadczenia usług dla Glovo.

Ponadto w sześciu największych miastach Polski kurierzy świadczący usługi dla Glovo mają możliwość odpoczynku w „Glovo Center”. To punkty, w których można nie tylko zrelaksować się, ale też schronić przed niepogodą oraz skorzystać z różnorodnego wsparcia ze strony opiekunów miast.



Źródło: PAP MediaRoom





tagi: Glovo , dostawy , transport , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51