TikTok Polska uruchomił konkurs kulinarny “Wielka Feta”, gdzie swoich sił mogli spróbować wszyscy kulinarni twórcy, publikujący swoje przepisy i filmy na platformie TikTok. Zmierzyli się oni w trzech kategoriach: kuchnia polska, comfort food oraz smaki świata. Następnie spośród wszystkich zgłoszeń TikTok wyłonił dziewięciu najlepszych uczestników, którzy w półfinale konkursu, przystąpią do gotowania na żywo. Jedno dodatkowe, dziesiąte miejsce w półfinale, przyznała Grupa Maspex jako Dziką Kartę. Jury wybrało osobę, która charakteryzuje się nie tylko zdolnościami kulinarnymi, ale również oczarowała swoją charyzmą, kreatywnością oraz umiejętnością storytellingu.
- TikTok to przede wszystkim rozrywka. Dlatego Dziką Kartę przyznaliśmy osobie, która rozumie specyfikę tej platformy i potrafi w ciekawy sposób opowiedzieć o tym, co gotuje. Dzika Karta trafiła do uczestnika, który w najbardziej rozrywkowy i nietuzinkowy sposób zaprezentował swoje umiejętności przyrządzania dań. - mówi Jakub Rodowicz, Brand Manager marki Łowicz z Grupy Maspex, opiekun projektu Uwielbiam.pl na TikToku.
Przepustkę do półfinału od Grupy Maspex otrzymał @sikorski.sikorski, który już 25 listopada zmierzy się z dziewiątka pozostałych półfinalistów. Zostaną wtedy też wyłonieni trzej uczestnicy, którzy przejdą do finałowego etapu, który również będzie miał formę gotowania live 9 grudnia w Klubie Niebo. Ambasadorzy profilu Uwielbiam.pl by Maspex - Adrian “Foxx” Owsianik i Damian Tkaczuk - również będą obecni na Wielkim Finale. Damian w roli gospodarza będzie opiekował się strefą Grupy Maspex oraz prowadził transmisję live na profilu Uwielbiam.pl, natomiast Adrian jako członek jury konkursowego, będzie decydował o przyznaniu nagrody głównej, czyli wakacji kulinarnych we Włoszech. Oba wydarzenia będą transmitowane na żywo na profilu @tiktok_polska.
Link do kanału: https://www.tiktok.com/@uwielbiam.pl
Źródło: Maspex
Fot: mat. prasowe
tagi: Uwielbiam.pl , Maspex , konkurs , TikTok Polska , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
W listopadzie 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
ALDI kontynuuje dynamiczną ekspansję na polskim rynku...
Najwięcej konsumentów chce kupić podarunki dla 4-5 osób –...
Przedsiębiorcy domagają się konsultowania nowych przepisów...
Może objąć technologie pochłaniania CO2...
Zrównoważona produkcja i zabezpieczenie żywności dla...
Prognozy na najbliższe miesiące są zróżnicowane, a...
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...