- Nie ukrywamy radości z podpisania umowy. Jesteśmy pewni, że wspólnie wypracowana umowa będzie świetnym przykładem partnerskiej współpracy dla całego naszego otoczenia – powiedział Andrzej Skapczyk, Prezes Sertop. - Będziemy wspierać drużynę w ich dążeniu po zdobycie tytułu mistrzowskiego, a nasze logo będzie eksponowane na kaskach i koszulkach zawodników oraz pojawi się na tafli i bandzie lodowiska. Dodatkowo na telebimie będzie wyświetlana nasza reklama. Jednak najważniejszy jest dla nas aspekt społeczny i możliwość zaangażowania się w lokalne wydarzenia. Hokej jest w Tychach bardzo popularną dyscypliną i gromadzi wielu sympatyków i ich rodziny. Taka inwestycja w sport, spotka się z pewnością z pozytywnym odbiorem i zyska na tym wizerunek naszej firmy. Mamy nadzieję, że współpraca z Klubem przyniesie obu stronom owocne korzyści i trzymamy kciuki za GKS Tychy w drodze po mistrzostwo!
Źródło: Sertop
Fot: mat. pasowe
tagi: SERTOP , GKS Tychy , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Związek Polskich Przetwórców Mleka apeluje o utrzymanie...
W maju rdr. spadł ruch w placówkach sieci fast food – w...
W maju br. kawa mielona zdrożała rdr. w sklepach o 25,1%, a...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...