- Nie ukrywamy radości z podpisania umowy. Jesteśmy pewni, że wspólnie wypracowana umowa będzie świetnym przykładem partnerskiej współpracy dla całego naszego otoczenia – powiedział Andrzej Skapczyk, Prezes Sertop. - Będziemy wspierać drużynę w ich dążeniu po zdobycie tytułu mistrzowskiego, a nasze logo będzie eksponowane na kaskach i koszulkach zawodników oraz pojawi się na tafli i bandzie lodowiska. Dodatkowo na telebimie będzie wyświetlana nasza reklama. Jednak najważniejszy jest dla nas aspekt społeczny i możliwość zaangażowania się w lokalne wydarzenia. Hokej jest w Tychach bardzo popularną dyscypliną i gromadzi wielu sympatyków i ich rodziny. Taka inwestycja w sport, spotka się z pewnością z pozytywnym odbiorem i zyska na tym wizerunek naszej firmy. Mamy nadzieję, że współpraca z Klubem przyniesie obu stronom owocne korzyści i trzymamy kciuki za GKS Tychy w drodze po mistrzostwo!
Źródło: Sertop
Fot: mat. pasowe
tagi: SERTOP , GKS Tychy , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Z analizy ekspozycji półkowej przeprowadzonej przez firmę...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...